الگو برداری اوقاف شهرری از گفتمان ائمه جمعه تبریز و کرج

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳:۰۲
کد خبر: ۶۸۳۱۵۲
الگو برداری اوقاف شهرری از گفتمان ائمه جمعه تبریز و کرج
حجت الاسلام اوتارخانی با درایت و همان درک گفتمان امام با دعوت از ارژنگ امیر فضلی و به دور از کارهای حاشیه ای که سبب التهاب جامعه شود با توضیح در خصوص علت بازسازی امام زاده ، سوء تفاهمات و نگرانی ها را از بین بردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حضور پر رنگ امام جمعه تبریز و کرج میان مردم و شنیدن سخنان انتقاد آمیز امام جمعه اهواز و ایلام در نمازجمعه سبب شد که بسیاری دغدغه مندان انقلاب این فعالیت ها را الگوی مناسبی جهت پیاده کردن ارزش های انقلاب و گفتمان امام و مقام معتظم رهبری عنوان کردند که انشاء الله این حرکات مستمر و فراگیر تر شود .

چند روز گذشته خبری در رسانه های داخلی در خصوص تخریب قبور امام زاده عبدالله شهرری توسط ارژنگ امیر فضلی منتشر که البته موج آن به رسانه های خارجی نیز کشیده شد

که به طبع آن موجی از انتقادات و هجمه های افکار عمومی به سمت ریاست اوقاف شهرری روانه شد.

 

 
که بنا به عادت برخی از مدیران پیش بینی می شد که ریاست اوقاف شهرری نیز با مصاحبه ای تند و آتشین جواب این بازیگر را دهد اما روز گذشته در خبرها داشتیم که حجت الاسلام اوتارخانی با درایت و همان درک گفتمان امام با دعوت از ارژنگ امیر فضلی و به دور از کارهای حاشیه ای که سبب التهاب جامعه شود با توضیح در خصوص علت بازسازی امام زاده ، سوء تفاهمات و نگرانی ها را از بین بردند.
 
وقتی امام جمعه یک شهر به مردم فرصت انتقاد می دهد و پدرانه پای صحبت آنها می نشیند عاملی می شود که جامعه نیز از کار آنها وام بگیرند. اوتارخانی نیز به نظر نگارنده در اه امام جمعه های انقلابی و مردمی پا گذاشته است و به درستی در راهی که آن بزرگواران برای تأسی از فرهنگ انقلاب و امام خامنه ای پیموده اند قدم نهاده که این کار قابل تقدیر  است.
نظر شما