امام جمعه پلدختر :

نمادها و یادگارهای شهدا را مورد عنایت قرار دهیم

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۹:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۹۱۶
نمادها و یادگارهای شهدا را مورد عنایت قرار دهیم
حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: اگر در جامعه ای صفت ناپسند کینه توزی نهادینه شود ،نتیجه آن از بین رفتن خوبی ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حجت الاسلام و المسلمین  سوری در خطبه های نمازجمعه پلدختر اظهار کرد: اگر کینه توزی حاکم شود به جای اینکه افراد صفات حسنه حاکم شود ،رذائل اخلاقی حاکم و کینه و نفرت و ظلم نهادینه می شود.

وی افزود: مادران و همسران شهدا بزرگوارند و کسانی هستند که بستر را فراهم کردند که همسرانشان و فرزندانشان در جبهه قلبشان را آماج گلوله دشمن قرار دهند.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: تمام مسئولین باید به عنوان وظیفه ذاتی باید از زحمات مادران  همسران شهدا تشکر کرده و به نمادهای شهدا و شهدا و یادگاران شهدا و کسانی که حراست دفاع از ارزشها را برعهده دارند به عنوان نمادها و نگهبان های نظام  بی تفاوت نباشند.

وی خاطر نشان کرد: نباید به ارزشهای انقلاب و ذخیره های شهدا بی تفاوت باشیم وباید آنها را به عنوان نمادها و یادگارهای شهدا مورد عنایت قرار دهیم زیرا اگر کسی به آنها بی تفاوت باشند آنها دشمنان انقلاب و نظام هستند و هر جایی لازم باشدآن جایی که باید درس بدهند ،درس خوبی به دشمنان دین و انقلاب و ارزش ها خواهند داد. .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز