معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:

برخورد با ادارات بدهکار به تامین اجتماعی/بدهکاری ۹۰ درصد ادارات دولتی به سازمان تامین اجتماعی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۷:۰۵
کد خبر: ۶۸۳۹۲۴
برخورد با ادارات بدهکار به تامین اجتماعی/بدهکاری ۹۰ درصد ادارات دولتی به سازمان تامین اجتماعی
"گودرز امیری" از برخورد با ادارات بدهکار به تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ امیری در جلسه کارگروه اقتصادی استان ضمن تاکید بر بررسی و تائید اهلیت مالی و فنی سرمایه گذاران متقاضی جهت سرمایه‌گذاری در استان خواستار دقت مدیران دستگاه‌های مرتبط جهت تحقق این موضوع شد و در ادامه اظهار داشت: بعضی از کارخانجات و واحدهای صنعتی به علت پاره‌ای از مشکلات مالی به تامین اجتماعی بدهکار هستند.

وی افزود: این مشکل به شدت در حال سرایت به بعضی از دستگاه‌های اجرایی است و تاکنون ۹۰ درصد ادارات دولتی به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند.

امیری با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی، پیگیری و نظارت جدی بر این موضوع داشته باشند، تصریح کرد: در صورت مشاهده این مشکل با مدیران برخورد جدی می‌شود.

وی بیان  کرد: مدیرانی که مشکل پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران خود را دارند باید مشکل خود را در ارگان حل کنند و این موضوع به حاشیه دیگری کشیده نشود؛ در صورت مشاهده چنین مشکلاتی مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.

امیری با اشاره  به لزوم آموزش‌های لازم و تخصصی به کارگران در کارگاه‌های آموزشی،گفت: همچنین مدیر قبل از پرداخت حقوق پرسنل باید کسورات قانونی را کنار بگذارد و چنانچه احساس می‌کند توان مدیریت ندارد باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کند.

وی به حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران تاکید کرد و یادآروشد: در مقابل عملکرد بعضی مدیران باید از این واحدها حمایت کرد.

امیری با بیان اینکه باید تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری باشیم و قدم موثری در این راستا برداریم، گفت: باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم نه اینکه مشکلی به آنها اضافه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز