دکتر نوروزی در نشست سراسری نواب رئیس هیئت های پزشکی ورزشی تاکید کرد

آغازحرکت جدید ملی برای پزشکی ورزشی بانوان

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۰۳۱
آغازحرکت جدید ملی برای پزشکی ورزشی بانوان
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این فدراسیون برای توسعه فعالیت های پشتیبانی علمی و درمانی از ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر غلامرضا نوروزی در نشست نواب رئیس هیئت های پزشکی و ورزشی کشور اظهار کرد: فدراسیون پزشکی و ورزشی عزم جدی برای ارتقا فعالیت هایش در حوزه بانوان دارد و در همین راستا نیاز است تا کادراجرایی و متخصص در هیئت های استانی در حوزه بانوان فعال شوند.

وی افزود: در گذشته مشکلاتی وجود داشت که افرادی با رشته های غیر مرتبط هم می توانستند در استان ها و شهرستان ها در راس هیئت و یا به عنوان نایب رئیس فعالیت داشته باشند اما این موضوع با نظارت فدراسیون اصلاح شده است.

دکتر نوروزی خاطرنشان کرد: ما هیچ محدودیتی در حوزه حمایت از فعالیت های مختلف بانوان نداریم و می توانیم تا هر تعدادی که برنامه اجرایی و موثر در حوزه بانوان وجود دارد حمایت کنیم.

وی ادامه داد: هیئت های استانی باید بر اهمیت کادرسازی و حضور افراد مجرب در هیئت به ویژه در حوزه بانوان توجه کنند تا در سطح ملی حرکتی جدیدی برای بانوان آغاز شود.

رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی خراسان رضوی گفت: تعامل و همراهی با ارگان های مرتبط به خصوص هیئت های ورزشی در استان ها اهمیت بالایی دارد که در حوزه بانوان باید کمی با توجه بیشتری در این امر فعالیت کرد.

دکتر نوروزی ادامه داد: مبنای کار و فعالیت فدراسیون تمرکززدایی است و تمام استانها را رصد می کنیم و دربحث نظارت و حمایت خیلی جدی عمل می کنیم و اگر هیئت ها در استان ها و شهرستانهای مختلف قوی باشند، فدراسیون هم مسئولیت بیشتری دارد و در نتیجه ورزشکاران سود این خروجی را می برند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ما در شهرهای مختلف نباید دغدغه داشته باشند و مصدومیتها برای بازیکنان هیچ موقع باعث نگرانی آنان نباشد که در حوزه بانوان لازم است این امر کمی گسترش یابد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز