برگزاری مجمع سالیانه هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۸۴۰۳۳
مجمع سالیانه هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی با حضور رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی جمهوری اسلامی ایران، امیر زارعی معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رضا گلدوزیان رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی مجمع سالیانه هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی برگزار شد.

در این مجمع ابتدا گلدوزیان به ارائه گزارش دستاورد‌ها و برنامه‌های اجرایی هیئت در سال ۹۶ پرداخت و بر ضرورت ارتقا فعالیت‌های پژوهشی با مشارکت جوانان و دانشجویان تاکید کرد.

مسئولین هر کدام از کمیته‌های هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی در حضور رئیس فدراسیون و اعضا مجمع به ارائه گزارش فعالیت‌های یکساله خود پرداختند همچنین روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های نیشابور، چناران، خواف و مشهد از حاضرین در این جلسه بودند که ضمن ارائه گزارش فعالیت های خود در حوزه پزشکی و ورزشی به بیان انقادات و نظرات در راستای فعال‌سازی هرچه بیشتر هیئت‌های پزشکی و ورزشی شهرستان‌ها پرداختند که با استقبال رئیس فدراسیون نیز همراه بود.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی کشورمان در این مجمع ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های خراسان رضوی و تقدیر از حمایت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیئت پزشکی و ورزشی استان بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر هیئت‌های شهرستانی در استان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز