مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد؛

عبور تعداد مشترکین گاز استان قزوین از ۳۹۴هزار نفر

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹:۲۲
کد خبر: ۶۸۴۱۴۰
عبور تعداد مشترکین گاز استان قزوین از ۳۹۴هزار نفر
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از عبور تعداد مشترکین گاز در این استان از 394هزار نفر اعم از مناطق شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفرد بوشهری" مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تا کنون شرکت گاز استان قزوین با جذب بیش از 17هزار مشترک جدید در بخش های شهری و روستایی استان، تعداد مشترکان خود را به بیش از 394هزار مشترک افزایش داده است.

مفرد بوشهری بیان کرد: از تعداد 17هزار مشترک جذب شده در سالجاری، 9هزار و 879مشترک شهری و 7هزار و 341مورد مشترک روستایی هستند که با گازرسانی به آنها تعداد کل مشترکین شهری و روستایی استان به ترتیب به 301هزار و 93هزار رسیده است.

وی افزود: هم اکنون 100درصد خانوارهای شهری و 81درصد خانوارهای روستایی استان قزوین در قالب 25شهر و 443روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به توسعه پرشتاب گازرسانی به شهرها و روستاهای استان به ویژه در دو سال اخیر گفت: با گازرسانی به 3شهر معلم کلایه، رازمیان و سیردان در سال جاری پرونده گازرسانی به شهرهای استان بسته شده است که این روند در مورد روستاهای استان نیز درحال پیگیری است که امیدواریم ظرف 2سال آینده تمامی روستاهای واجد شرایط استان گازدار شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز