معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد :

رشد ۳۰۰ درصدی بودجه استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۴:۵۷
کد خبر: ۶۸۵۲۳۹
رشد ۳۰۰ درصدی بودجه استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد شئون فرهنگی از افزایش 300 درصدی بودجه استان در حوزه پیشگیری و مبارزه با آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی با بیان اینکه دستگاهها باید نسبت به اخذ بودجه های ملی مطالبه گر باشند،  گفت : در سال 96 با پیگیری های بعمل آمده از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سایر دستگاههای مرتبط، بودجه آسیب های اجتماعی در استان با افزایش چشمگیر 300 درصدی نسبت به سال 95 مواجه شد.

وی اظهار کرد: ما در استانی زندگی می کنیم که با وجود اقوام از خورده فرهنگها و سلایق گوناگونی برخورداریم بنابراین با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم بسیار پایین آمده است، باید به گونه ای رفتار کنیم که حساسیت مردم را تحریک نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: امروز با وجود شبکه های اجتماعی همه ما در اتاق های شیشه ای بسر می بریم و هرگونه رفتار و سخن ما می تواند بازتاب های متفاوتی در جامعه بدنبال داشته باشد.

طهماسبی اضافه کرد: امروز کوچکترین سخن و رفتار مسئولین و اشخاص معروف به سرعت در جامعه بازتاب پیدا می کند، بنابراین همه باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند تا برای نظام هزینه ایجاد نکنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه از ظرفیت تریبون ها در جهت امید بخشی به جامعه استفاده کنند زیرا این تریبون ها امانت است و نباید به اسباب بی اعتمادی مردم نسبت به نظام تبدیل شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان اظهار امیدواری کرد تا در سال 97 از ظرفیت دستگاههای فرهنگی و اجتماعی استان، بیشتر بهره مند شویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز