تهیه پک جهیزیه برای مزدوجان زلزله‌زده

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۵۸۸۴
تهیه پک جهیزیه برای مزدوجان زلزله‌زده

به گزارش - خبرگزاری برنا؛ نشست خبری که در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه تشکیل شد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۰۶_۱۳-۲۵-۱۳

سرهنگ حسن قبادی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) در این شنت گفت: توزیع جهیزیه به  ۲۰۵ زوج در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در آستانه نوروز و سالروز تولد حضرت زهرا(س) انجام گرفت.

وی افزود: برای نوروز سال آینده برنامه‌های مهمی از طرف بسیج سازندگی استان تدارک دیده شده و اجرا می‌شود.

  قبادی بصیر ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات  سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در راستای کمک رسانی به مناطق زلزله زده است که سپاه از همان لحظات اول وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ماه  بحث خدمات رسانی، اسکان موقت و در آینده نزدیک بحث اسکان دائم حضور  پر رنگ داشته و این خدمات ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت:  این سازمان در نظر دارد به کلیه نوعروسان شهرستانهای زلزله زده استان که در سال ۹۶ زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، یک پک جهیزیه شامل یخچال فریزر،  ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی، ۲ تخته فرش، پتو، رختخواب، سرویس آشپز خانه، وسایر موارد مورد نیاززوجهای جوان را در سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی به آنان  اهدا کند.

وی افزود: ارزش جهیزیه اهدایی سپاه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که این مبلغ برای تهیه جهیزیه ۳۸۵ زوج در نظر گرفته شده است که سپاه برای هرزوح بالغ بر سه میلیون تومان اهدا کرده و علاوه بر این مبلغ هم از خیرین برای این منظور مبالغی جمع آوری شده است.

 قبادی بصیر اولین مرحله اهدای جهیزیه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) هفته در هفته آینده خبر داد و افزود: طی این مراسم به ۲۰۵ زوج در سرپلذهاب جهیزیه اهدا خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از  دیگر  اقدامات بسیج سازندگی استان کرمانشاه، را همکاری با بهزیستی جهت ساخت ۲۴۳ واحد تخریبی مددجویان تحت پوشش  در مناطق زلزله زده عنوان کرد و افزود: این کار با توسط سپاههای استانی در ۱۲ استان معین صورت  گرفته که سهم استان کرمانشاه ساخت ۵۶ واحد مسکونی تخریب شده از زلراه  است که در این راستا بیشترین سهم را بسیج سازندگی استان کرمانشاه تقبل کرده است.

وی به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز پیش رو  اشاره کرد و افزود: امسال هدف کلیه گروه‌های جهادی آباد سازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بوده که قرار است در این راستا میزبان ۱۰۰۰ گروه جهادی از سراسر کشور در قالب گروه‌های ۲۰ نفره تا گروه‌های ۱۵۰ نفره متناسب با ظرفیت جهادی هر گروه  باشیم.که از ۲۰ اسفند ماه امسال تا ۲۰ فروردین ۹۷ این طرح انجام میشود.

گفتنی است: در پایان این نشست خبری از خبرنگاران فعال درحوزه بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) حاضر در جلسه  به  پاس انعکاس اخبار این سازمان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز