مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی:

چرخه را بچرخانیم؛ حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۸:۵۸
کد خبر: ۶۸۶۹۰۷
چرخه را بچرخانیم؛ حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی به حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی تأکید و از راه اندازی پویش بیایید چرخه را بچرخانیم؛ خرید کالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، " مسعود مهدی زاده مقدم " در نشست با دبیر شورای امامان جماعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مدیران شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: باید حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای داخلی یک فرهنگ مستمر و همه خرید کالای ایرانی را یک ضرورت بدانند تا زمینه ساز رشد و رونق تولید و اقتصاد و همچنین اشتغال پایدار در همه جا فراهم شود.

وی با اشاره به اهداف اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید افزود: قطعاً اگر بخواهیم به ساختاری دقیق و نظام مند در رشد و توسعه اقتصادی جامعه برسیم باید همانطورکه در اهداف اقتصاد مقاومتی بیان شده حمایت ازتولید ملی، تقویت و توسعه کار شایسته و کارآفرینی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مد نظر همگان باشد و خرید کالای ایرانی یک فرهنگ عمومی و ماندگار تبدیل شود.  

مهدی زاده مقدم ادامه داد: ایجاد اشتغال مولد و رشد و رونق تولید در گرو حمایت و استفاده همگان از محصولات داخلی بوده تا فضای مطلوب کسب و کار بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته شکل گیرد و فرصت های شغلی برای جوانان جامعه بوجود آید.

وی تأکید کرد: راه اندازی پویش بیایید چرخه را بچرخانیم؛ خریدکالای ایرانی، اشتغال فرزندان ایرانی، اقدامی بسیارمناسب و موثر بوده تا خرید و مصرف کالای ایرانی بیش از پیش در اذهان همگان یادآوری و نگاه مصرف کننده نسبت به حمایت و مصرف کالای داخلی همیشگی شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: از همه رسانه ها درخواست دارم تا همیشه مبلغ و ترویج دهنده کالای داخلی باشند و با حمایت خود از تولید ملی گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف توسعه صنعتی کشور بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز