استاندار :

پنجره واحد سرمایه گذاری در اردبیل ایجاد می شود

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۸۶۹۸۱
پنجره واحد سرمایه گذاری در  اردبیل ایجاد می شود
استاندار اردبیل گفت: برای سرعت بخشیدن به جذب سرمایه های داخلی و خارجی، ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری مورد تاکید بوده و ظرف 2 هفته آینده شیوه نامه آن به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اکبر بهنامجو روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: براساس این شیوه نامه هر دستگاه اجرایی دارای یک نماینده تام الاختیار در پنجره واحد سرمایه گذاری بوده و در جهت تسریع و روان سازی جذب سرمایه و ایجاد واحدهای اشتغالزار فعالیت خواهند کرد.

وی بیان کرد: باید هر سال بیشتر از گذشته شاهد توسعه فرصت های شغلی، تولید و توسعه اقتصادی در استان باشیم و برای تحقق این امر مدیران نیز اهتمام جدی داشته باشند.

بهنامجو گفت: سیاست دولت ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و بر این اساس در استان اردبیل نیز ایجاد حداقل 20 هزار شغل جدید در هر سال پیش بینی شده است.

وی از آماده شدن سامانه اشتغال در استان خبر داد و افزود: از اول اردیبهشت سال آینده این سامانه عملیاتی شده و ایجاد فرصت های شغلی در دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی رصد خواهد شد.

استاندار اردبیل گفت: زمینه و بستر لازم برای اشتغالزایی در استان فراهم شده و از سال آینده تسهیلات 10درصدی به کارآفرینان پرداخت می شود .

در استان اردبیل بر اساس آمارهای سال 95 بیش از 65 هزار نفر بیکار وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز