رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور:

هیئت خراسان رضوی جز۳ هیئت برتر کشور است

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۸۷۳۲۵
هیئت خراسان رضوی جز۳ هیئت برتر کشور است
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور گفت: هیئت خراسان رضوی همیشه جز۳ هیئت برتر کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی صمیمی درمجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهارکرد: هیئت خراسان رضوی از زمانی که من به عنوان رئیس هیئت مازندران فعالیت می‌کردم رقیب ما محسوب می‌شد، و یکی از هیئت‌های بود که همیشه ما را پشت سر می‌گذاشت، هادی رضایی با تلاش و کوشش از ابتدایی که به عنوان ورزشکار، در زمینه قهرمانی و رده مربی و سرمربی گری در ورزش جانبازان و معلولین فعالیت داشت موثرترین نقش را در موفقیت هیئت استان داشت.

وی افزود: خراسان رضوی بر اساس معیار و ملاک‌ها همیشه جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است و اکثر مواقع به عنوان هیئت اول، اما تهران به ‌دلیل کمیت جمعیت جانبازانی که دارند گاهی پیشی گرفته است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور تصریح کرد: راس نظام نگاه ارزشی و فرهنگی به ورزش معلولین و جانبازان دارد، هزینه ورزشکاران معلول از ورزشکاران سالم بیشتر است، در بخش جانبازان و معلولین نگاه باید وظیفه باشد و نباید به عنوان لطف به این موضوع پرداخت، الان تمام تلاش ما مرسوم کردن این نگاه استراتژیک است.

صمیمی عنوان کرد: پنج میلیون جانباز و معلول در کشور داریم، دومین کار نگاه ورزش همگانی است که اگر ورزش جانبازان و معلولین همگانی شود ابتدا به سلامت آنها کمک شده است و در بعد قهرمانی نیز نتیجه آن را خواهیم دید. و باید با استفاده از قهرمانان بین معلولین و جانبازان موجی مثبت به راه بیاندازیم تا آنها را به سمت ورزش سوق دهد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین نکته توسعه ورزش بین معلولین و جانبازان سلامت جسم روح و سلامت اجتماعی است، باید معلولین احساس مفید بودن کنند با استفاده از دیگر ورزشکاران موفق معلولین‌ که گوشی‌گیر شده اند را به میدان بیاوریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورگفت: دستگاه‌های متولی در برنامه‌ها قرار بگیرند، بهزیستی، امور ایثارگران و آموزش و پرورش استثنایی در جامعه ورزشی ارتباط مستقیم دارند و باید احساس وظیفه کنند.

صمیمی خاطرنشان کرد: گاهی گفته می‌شود جامعه جانبازان رو به اتمام است اما باید گفت در این برهه زمانی جانبازان مدافع حرم داریم که باید بستر ورود آنها به ورزش آماده شود، بعد از دفاع مقدس به این حوزه وارد نشدیم والان اثرات سوء آن را می‌بینیم، اگر جوانان جانباز را به میدان بیاوریم در سلامت آنها تأثیر می گذارد و می توانیم با مدیریت از استعداد و توان آنها بهره ببریم، از مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخواست داریم سایت اختصاصی برای جانبازان و معلولین در نظر گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز