معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دامغان :

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳۰۰ طرح نیمه تمام دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۳:۵۳
کد خبر: ۶۸۷۳۴۱
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۳۰۰ طرح نیمه تمام دارد
معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : این وزارتخانه حدود یکهزار و 300 طرح نیمه تمام عمرانی در استان ها دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید هادی حسینی گفت : برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی استانی و شهرستان مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم افزایی خوبی بین دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.

وی بدون ارایه اعتبارات تخصصی سالانه این نهاد اظهارداشت : بودجه سال 97 وزارت فرهنگ و ارشاد نسبت به امسال 12 درصد افزایش یافته و امیدواریم با تخصیص بموقع اعتبار بتوانیم یکصد اولویت کاری این نهاد را به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد : هر آنچه که امروز در کشور داریم و به آن افتخار می کنیم مربوط به داشته های فرهنگی گذشته ماست که این فرهنگ، ترمیم کننده آینده فرزندان ما نیز هست.

حسینی ادامه داد : توقع ما این است که به حوزه فرهنگ توجه بیشتری شود چرا که مردم به آن توجه ویژه دارند.

معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اولویت حوزه های قرآنی اشاره و اضافه کرد : رسیدگی به حوزه های کتاب، هنری و حوزه مساجد تکلیف مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است که باتوجه به برنامه ششم توسعه باید 23 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به 100 هزار برسد.

وی تصریح کرد : حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش خصوصی به دلیل کمبود اعتبارات، بیشتر معنوی است و تلاش می کنیم تا با این میزان اعتبارات موجود، در تجهیز سینماها، صندلی و امکانات زیرساختی کمک نماییم.

حسینی عصر دیروز مجتمع خلیج فارس شهرستان دامغان که 180 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شد، افتتاح کرد.

 

نظر شما