مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تاکید کرد:

لزوم تسهیل در فعالیت های بانوان کارآفرین

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۸۷۳۸۲
لزوم تسهیل در فعالیت های بانوان کارآفرین
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بر لزوم تسهیل در فعالیت های بانوان کارآفرین جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "معصومه مرادیان" مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در جمع بانوان منتخب کارآفرین دانش بنیان، ضمن اظهار خرسندی از پتانسیل بالای بانوان در عرصه کار آفرینی گفت: ما می توانیم نقش تسهیلگری برای فعالیتهای بانوان کارآفرین داشته باشیم که باید این شرایط در جامعه ایجاد شود.

وی خطاب به بانوان حاضر در جلسه اظهار داشت: شما بانوانی خلاق، توانمند و دانشمند هستید که با تکیه بر علم و دانش و پشتکار خود توانستید توانمندیهای خود را به منصه ظهور برسانید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: وقتی یک زن در عرصه اجتماعی موفق است واقعا شایسته تقدیر است چرا که زنان برای موفقیتشان در تمامی عرصه ها خیلی فراتر از مردان باید تلاش کنند.

 مشاور استاندار در خصوص شأن و جایگاه زنان خاطرنشان کرد: یک زن را می بایست در جایگاه خود علاوه بریک شخصیت حقیقی ،یک شخصیت حقوقی نیز دید چه این زن یک زن شاغل باشد وچه یک زن خانه دارکه حتی اگر کار زنان در خانه ارزش گذاری می شد حتما این زنان نیز در رده زنان شاغل محسوب می شدند.

وی افزود: بنابراین زنان چه در خانه و چه در عرصه فعالیتهای اجتماعی علاوه برجایگاه حقیقی دارای جایگاه حقوقی  نیز می باشند.

 

 

نظر شما