مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۱۸۲هکتار در شهرکهای صنعتی تحت پوشش فضای سبز قرار دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۴:۲۱
کد خبر: ۶۸۷۳۸۸
۱۸۲هکتار در شهرکهای صنعتی تحت پوشش فضای سبز قرار دارد
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از تحت پوشش فضای سبز قرار داشتن 182هکتار از زمین های شهرکهای صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در مراسم درختکاری در شهرک صنعتی کاسپین2 ( آبیک ) با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر از مجموع یک هزار و 984هکتار از مساحت فاز عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی بیش از 182هکتار از اراضی صنعتی زیر پوشش فضای سبز قرار دارد که شامل263هزار اصله نهال و 7هکتار گلکاری و چمنکاری می باشد. که در شهرک صنعتی کاسپین2 ( آبیک ) 12هکتار فضای سبز ایجاد شده است.

وی مساحت فضای سبز ایجاد شده در سالجاری در شهرکها و نواحی صنعتی را 8هکتار عنوان کرد.

خانپور با اشاره به اهمیت ایجاد فضای سبز و حفاظت از محیط زیست در شهرکها و واحدهای صنعتی گفت: طبق قرارداد فی مابین شرکت و صاحبان سرمایه مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی 15% از مساحت زمین واگذار شده به صاحبان صنایع و 10% از اراضی در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی طبق تعهدات این شرکت بایستی زیر پوشش فضای سبز قرار گیرد، که این مهم با همکاری و تلاش صنعتگران و سرمایه گذاران عزیزمحقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در سالجاری 6هکتار فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی اجرا شده که با برنامه ریزیهای صورت پذیرفته در سال آینده نیز بیش از 6هکتار از این اراضی زیر پوشش فضای سبز قرار می گیرند.

هم اکنون تعداد 133قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین2 ( آبیک ) منعقد شده که از این تعداد 22واحد تولیدی با سرمایه گذاری 445میلیارد ریال و اشتغالزایی 454نفر پروانه بهره برداری اخذ کرده اند.

این مراسم همزمان با هفته منابع طبیعی و با حضور فرماندار شهرستان آبیک، مدیر کل منابع طبیعی، مدیر کل ثبت، املاک و اسناد، مدیر کل استاندارد، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسوولین برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز