معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبرداد:

آماده باش بیمارستان‌ها در چهارشنبه آخر سال

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۸۷۴۴۱
آماده باش بیمارستان‌ها در چهارشنبه آخر سال
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی : به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال و امدادرسانی به آنها، آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی لازم در استان مرکزی هستیم.

به گزارش برنا از اراک ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت : تمام بیمارستان‌های استان به‌ منظور ارائه خدمات درمانی مناسب و مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل می باشند .

دکترسرمدیان افزود : مراکز بهداشتی و درمانی استان و همچنین تمامی آمبولانسهای بیمارستانی و پیش بیمارستانی به منظور آمادگی بیشتر مورد بررسی و بازدید قرار گرفته و نیروها و پزشکان مجربی برای درمان آسیب های چشم، سوختگى، ارتوپدى و جراحی پلاستیک از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 22 اسفند تا ساعت 8 صبح روز بعد در بیمارستانها آنکال و در رشته چشم پزشکى مقیم هستندکه در آماده باش خواهند بود.

وی با اشاره به استقرار تیم های امدادی اورژانس 115 استان به منظور امدادرسانی فوری به حادثه دیدگان احتمالی در مراکز اصلی شهرهای استان گفت : بیش از دویست پزشک، پرستار، تکنسین فوریت های پزشکی در 35 پایگاه شهری و جاده ای با بکارگیری آمبولانس های مجهز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، کلیه مناطق استان مرکزی را پوشش امدادی می دهند .

دکتر سرمدیان افزود : سال گذشته 94 نفر در استان قربانی حوادث چهارشنبه پایان سال شدند که 60 نفر به صورت بستری و 34 مصدوم هم به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره مند شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد ، با رعایت نکات ایمنی و با پرهیز از رفتارهای پرخطر، چهارشنبه آخر سال را برای خود و خانواده ها تلخ نکنیم و با خوشحالی به استقبال سال جدید برویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز