"فرمانده انتظامی لرستان" تاکیدکرد:

با توزیع کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهد شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۸۷۵۸۱
با توزیع کنندگان مواد محترقه  به شدت برخورد خواهد شد
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب " با بیان این که رفتار و کردار خوب ملاک کار نیروی انتظامی است، گفت : پلیس با رعایت امر به معروف و نهی از منکر عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛، سردار "مهدیان نسب " درحاشیه مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی دراستان اظهارکرد : با تشکیل قرارگاه نوروزی تدابیر لازم اندیشیده شده و برآنیم که همچون سال های گذشته مسافران نوروزی در امنیت کامل به سر برده و به امید خدا تعطیلات خوبی داشته باشند.

وی با بیان این که پلیس باید محیط امنی برای مردم در ایام پایانی سال و بخصوص چهارشنبه آخر سال ایجاد کند، گفت : با توزیع کنندگان مواد محترقه و مخلان نظم عمومی به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که پلیس با رعایت امر به معروف و نهی از منکر عمل می کند، افزود : پلیس در منظر مردم منزلت دارد، چرا که مردم پشتیبان پلیس هستند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به این که رفتار و کردار خوب و نگاه مقتدرانه ، پلیس را بین مردم عزیز کرده است تصریح کرد : عدالت باید در ماموریت ها مد نظر باشد.

وی گفت : لرستان، استانی توریستی است و مسافران زیادی ازاین استان عبور می کنند، لذا پلیس با همکاری دیگر دستگاه ها امنیت کامل مسافران نوروزی را تامین خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز