رسولیان تاکید کرد؛

تسریع در بررسی و اعلام نظر طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۴:۰۰
کد خبر: ۶۸۷۷۷۵
تسریع در بررسی و اعلام نظر طرح های ثبت نام شده در سامانه کارا
با حضور سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، بیست و نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان در این جلسه بر نقش بانک ها درکمک به ایجاد اشتغال پایدار در استان تأکید کرد و خواستار همراهی کامل بانک ها مطابق منابع ابلاغی شد.

وی با اشاره به ثبت نام طرح های متقاضی تسهیلات در سامانه کارا، گفت: کمیته فنی تسهیلات سریعاً نسبت به بررسی، اعلام نظر و تعیین تکلیف طرح ها به صورت مستمر اقدام نماید .

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی به نقش فرمانداران به عنوان کسانی که بیشترین نقش را در اجرای کامل برنامه های توسعه اشتغال استان دارند اشاره و بر ضرورت برگزاری منظم کمیته فنی و   اشتغال شهرستانی تأکید کرد.

در این جلسه گزارش نتایج آمار نیروی کار در پاییز 96 و نرخ بیکاری و مشارکت استان و کشور ، هدف گذاری اشتغال استان ، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبل کارگروه های اشتغال استان ارائه و در ادامه اقدامات دستگاههای مرتبط با برنامه های اشتغال پیش بینی شده در قانون و برنامه اشتغال فراگیر اعم از مهارت آموزی در محیط کار واقعی، کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، مشاغل خانگی، تسهیلات اشتغال دستگاه های حمایتی موضوع بند د تبصره 16 قانون بودجه سال 96، طرح روستا تعاون، تسهیلات اشتغال فراگیر از محل 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و تسهیلات موضوع قانون ایجاد و توسعه اشتغال روستایی مورد بررسی قرار گرفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز