نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

محبت و صمیمیت زندگی مشترک را حفظ می‌کند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۸:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۱۲۱
محبت و صمیمیت زندگی مشترک را حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، مراسم جشن 205 زوج زلزله زده د در تالار حاکان شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه سردار حزنی و سردار ریحانی برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۰_۱۸-۱۲-۲۷

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تشکر از سپاه و ارتش که در هشت سال دفاع مقدس دوش به دوش هم با دشمن جنگیدند و همچین اعتباری برای کشور عزیزمان ایران کسب کرده‌اند ف گفت: امروز از اعتبار ویژه در سراسر دنیا برخوردار هستیم. این جشن بزرگ را به زوج‌ها تبریک می‌گویم.

وی افزود: از ملت ایران نیز نهایت تشکر و قدردانی را داریم که در مسئله وقوع زلزله مظهر وحدت بودند، روز دوم وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه شاهد بودم که از ثلاث باباجانی تا کرمانشاه سپر به سپر هم وطنانمان با هدف کمک‌رسانی به سمت مردم آسیب دیده از زلزله شتافتند.

آیت‌الله علما خطاب به عروس و دامادهای جوان و با اشاره به سخنان امام خمینی( ره) گفت: امام(ره) وقتی برای عروس و داماد‌ها خطبه می خواند به آنها نصیحت میکرد با هم رفیق باشید، رفیق بودن و صمیمی بودن با مودتی که قرآن می گوید چیزی دیگر است و زندگی مشترک را حفظ و نگه می دارد.

وی گفت: سپاه با این کارش ثابت کرد که با شما هستیم و شما را رها نمی‌کنیم، سعادت و آینده درخشان را برای همه شما آرزومندم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز