فرمانده قرارگاه ساز زندگی کوثر:

سنت ازدواج یکی از بهترین قرارداد بین انسان‌هاست

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۸۸۱۳۶
سنت ازدواج یکی از بهترین قرارداد بین انسان‌هاست
طی مراسمی با شکوه جشن ازدواج 205 زوج در منطقه زلزله زده برگزار و زوج‌های که در سال 96 در مناطق زلزله‌زده پیوند ازدواج خود را ثبت کرده بودند، پک جهیزیه دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سید ضیاالدین حزنی فرمانده قرارگاه ساز زندگی کوثر در این مراسم گفت: سنت ازدواج یکی از بهترین قرارداد بین انسان‌هاست.

و ی افزود: در استان کرمانشاه مردم و مسئولین به لطف خدا خوب هستند و در کنار هم کار می‌کنند.

 فرمانده قرارگاه ساز زندگی کوثر گفت:  برگزاری این چنین جشن‌ها و خوشحالی زوج‌های جوان در مناطق زلزله زده یکی از  نتیجه‌های  کار خوب مردم و مسئولین است.

سردار حزنی ادامه داد: خوشحالم امروز در جمع شما و205 زوج هستم و خوشحالی آنها را می‌بینم.

وی افزود:  این اقدام خیر خواهانه از طرف سپاه کرمانشاه ظرف10 روز انجام شد.

 فرمانده قرارگاه ساز زندگی کوثر گفت: حدود 30 هزار جهیزیه برای سراسر کشور در نظر گرفته شد، که ظرف 10 روز امکانات تأمین و در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا( س) امروز در منطقه زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب 205 زوج از آن بهره مند شدند.

سردار حزنی از دیگر فعالیت‌های سپاه کرمانشاه به 10 هزار و855 پروژه عمرانی اشاره کرد که در استان کرمانشاه 94 میلیارد و580 میلیون تومان در قالب خانه محروم، مدرسه،، مسجد،پل روستا و...هزینه شده است که تهیه جهیزیه نیز یکی از فعالیت‌های مهم در استان کرمانشاه می‌باشد.

وی افزود: سپاه همیشه و همه جا در کنار مردم بوده و ما معتقدیم بیشتر از این‌ها باید در این استان که مهم‌ترین ماموریت آن امنیت است کار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز