معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد:

پرداخت ۹۰۹فقره تسهیلات صنعتی و کشاورزی در قزوین

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۲:۳۵
کد خبر: ۶۸۸۲۹۱
پرداخت ۹۰۹فقره تسهیلات صنعتی و کشاورزی در قزوین
معاون اقتصادی استاندار قزوین اعلام کرد: تاکنون ۹۰۹فقره تسهیلات در دو بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۷۷۳میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: تاکنون ۹۰۹فقره تسهیلات در دو بخش صنعت و کشاورزی به مبلغ ۷۷۳میلیارد تومان پرداخت شده است و امیدواریم این روند در سال97 نیز ادامه داشته باشد.

 وی بر ضرورت حمایت حداکثری از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: باید از واحدهای تولیدی استان که دچار مشکلاتی هستند، حمایت جدی صورت گیرد.

حبیبی در ادامه بیان داشت: در بحث تولید و اشتغال باید نگاه ویژه ای به این بخش داشت و در این راستا باید تلاش شود شرایط و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی صورت گیرد.

 وی در ادامه به روند پرداخت تسهیلات در استان اشاره کرد و گفت: استان قزوین در رونق تولید جزو استان های پیشتاز در پرداخت تسهیلات است ولی باید تلاش کرد جایگاه استان در سطح کشور بهتر از این باشد.

حبیبی تصریح کرد: هر اندازه تسهیلات بیشتری به حوزه های صنعت و کشاورزی تزریق کنیم قطع به یقین به همان اندازه تولید و اشتغال رونق می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز