فرمانده انتظامی پلدختر :

مردم در پنجشنبه آخر سال از خودرو های عمومی استفاده کنند/کشف بیش از ۱۴۵ محموله قاچاق

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰:۱۹
کد خبر: ۶۸۸۵۱۶
مردم در پنجشنبه آخر سال از خودرو های عمومی استفاده کنند/کشف بیش از ۱۴۵ محموله قاچاق
سرهنگ صفر عبدالوند گفت: مردم در پنجشنبه آخر سال از خودرو های عمومی استفاده کنند تا مانند سال گذشته در سطح شهرترافیکی ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سرهنگ عبدالوند روز سه شنبه  در نشست با اصحاب رسانه  با تاکید بر نقش مثبت رسانه ها درایجاد امنیت اظهار کرد:  پلدختر در اغتشاشات اخیر تنهاشهری بود که هیچگونه دردسر وتنشی نداشت چون پلیس با همکاری اصحاب رسانه ومردم ومسئولین قبل از هر اقدامی حضور پیدا کردند وهرگونه تهدیدی  در نطفه خفه شد لذادراغتشاشات هیچگونه  اتفاقی پیش نیامد.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و استقبال از  مسافرین نوروزی وراهیان نور،افزود:  امیدواریم بتوانیم بستر امنیت را به گونه ایی ایجاد کنیم تا مردم با آسایش خاطر وبدون دغدغه  از مناطق گردشگری استفاده کنند.

 سرهنگ عبدالوند با بیان اینکه  چهار ایستگاه پلیس ایجاد کرده ایم  از افزایش گشت ها به صورت صد درصدی خبرداد  وتصریح کرد: در طی ایام نوروز حداقل 40 گشت خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه تمام توان خود را در بحث امنیت منازل مردم وامنیت ترافیکی به کار خواهیم گرفت ،خاطر نشان کرد: مردم تدابیر خود محافظتی را در خصوص منازل ووسایل نقلیه خود به کار گیرند.

سرهنگ عبدالوند در ادامه در تشریح عملکرد فرماندهی انتظامی پلدختر ازکاهش 7 درصدی سرقت ها نسبت به سال گذشته  خبرداد ویادآورشد:در  کشف سرقتها 16 درصد ،دستگیری سارقین 23 درصد وهمچنین دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر 225 درصد افزایش داشته ایم.

وی با اشاره به بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: درخصوص  انهدام باندهای مواد مخدر100 درصدافزایش داشته ایم که دراین راستا  7 باند متلاشی شد که یکی از این باندها یک شبکه توزی مواد مخدر در سطح استانهای همجوار بود.

سرهنگ عبدالوند همچنین  از کشف 582کیلوگرم انواع مواد مخدر با همکاری معاونت پلیس موادمخدر استان در حوزه پلدختر خبردادوگفت: نزدیک به 15  کیلو گرم هروئین نیز درسطح شهرستان پلدختر کشف شده است .

وی با بیان اینکه در  کشف سیگار خارجی 7 درصد افزایش داشته ایم،ادامه داد : بیش از 145 محموله قاچاق به ارزش 79 میلیارد و 182میلیارد ریال  در شهرستان پلدختر کشف شده است  که شاید میزان کالای کشف شده در پلدختر طی این مدت بیشتر از کل استان بوده است.

سرهنگ عبدالوندتوقیف موتور سیکلت را 743مورد برشمرد و خاطر نشان کرد: در بحث پیش گیری از تصادفات 574 خودرو متخلف فاقد مدارک توقیف شدند که در این خصوص شاهد افزایش  8درصدی بودیم.

فرمانده انتظامی پلدختر  تعداد خبرهای تماس گرفته شده با پلیس  110 را 6210مورد عنوان کرد وگفت:مراجعات حضوری 1415مورد،تعداد کل پرونده های تشکیل شده 4043مورد  ،راهنمایی وارشاد کسانی که با پلیس تماس گرفته  ودرخواست مشاوره داشتند 22هزار و634مورد ، سطح خدمات قضایی واجرای دستور قضایی حدودا 22 هزار مورد بوده  وهمچنین تعداد ورود وخروج افراد به کلانتری 12هزار مورد بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز