علیرغم اطلاع رسانی و تاکید مسئولان

قطع ۴ دست ۷۷ مصدوم و یک فوت تلفات چهارشنبه آخر سال در اردبیل

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۲:۳۹
کد خبر: ۶۸۸۵۲۲
قطع ۴ دست ۷۷ مصدوم و یک فوت تلفات چهارشنبه آخر سال در اردبیل
بر حادثه انفجار بمب دست‌ساز در خیابان داروپخش اردبیل یک نفر فوت نمود و دو نفر دیگر از مصدومین این حادثه هر دو دستشان قطع شده و حال یکی از آنها وخیم می‌باشد.

به گزارش برنا،سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل ضمن اعلام این خبر حوادث رخ داده را با توجه به اطلاع رسانی جمعی طی روزهای گذشته ناراحت کننده برشمرد و اضافه کرد: آخرین آمار حادثه دیدگان از طریق روابط عمومی دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.

به گفته فرهاد غیبتی این تعداد مصدوم و فوتی مربوط به آماری است که توسط اورژانس ۱۱۵ اردبیل به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

وی با بیان اینکه مصدومیت ۹ نفر از این آمار مربوط به جراحت از ناحیه چشم بوده که در بیمارستان علوی اردبیل تحت مداوا قرار گرفته اند، ادامه داد: بقیه مصدومان از ناحیه دست و صورت آسیب دیده اند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به حادثه فوت یک شخص در حوادث چهارشنبه سوری متذکر شد: این حادثه در خیابان داروپخش اردبیل رخ داده است.

وی یادآور شد: در این حادثه یک نفر در اثر انفجار بمب دست ساز فوت کرده و دو نفر دیگر از مصدومان این حادثه هر دو دستشان قطع شده که حال یکی از آنها وخیم می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز