فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) استان کرمانشاه:

تعداد زیادی در زلزله عزیزان و بخش زیادی از زندگی‌شان را از دست دادند

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۸۸۶۶۰
تعداد زیادی  در زلزله عزیزان و بخش زیادی از زندگی‌شان را از دست دادند
طی مراسمی با شکوه جشن ازدواج 205 زوج زلزله زده که در سال جاری پیوند ازدواج بسته بودند به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) برگزار شد پک جهیزیه این نو عروسان شامل دو تخته فرش، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروی برقی، پتو، سرویس آشپز خانه و دیگر لوازمات ضروری زوجهای جوان به آنها اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) در این مراسم گفت: زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه همه مردم را اندوهگین کرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این زلزله فرصت‌هایی مانند توکل به خدا، صبر. وحدت بین مردم و منطقه را نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم( ص) گفت: یکی از روحانیون مناطق زلزله زده می‌گوید، ما همه ساله جشن وحدت را می‌گرفتیم، اما در این زلزله در عمل وحدت رادیدیم که چگونه مسئولین در این مناطق دلسوزانه کارگری می کردند.و حضور مقام معظم رهبری ودیگر مسئولین در بین مردم ستم دیده از زلزله  آلامی بود بر دردهایشان بود.

سردار ریحانی با اشاره به همکاری‌های قرارگاه محرومیت زدایی گفت: ما مدیون سردار حزنی ودیگر عزیزان هستیم، کارهای بسیار بزرگ و ارزنده ای در استان و مناطق زلزله زده انجام شده است

وی هزینه هر پک جهیزیه را برای 205 نو عروس که امروز در سرپل ذهاب اهدا شد هر پک اهدایی را بالغ بر سه ونیم میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای 185 زوج دیگر در ثلاث بابا جانی تهیه جهیزیه دیده شده که در فرصتی مناسب اهدا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز