با حضور دستگاههای اجرایی

مانور ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۷:۳۵
کد خبر: ۶۸۸۶۷۳
مانور ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل برگزار شد
با حضور نمایندگان ۲۴ دستگاه اجرایی، مانور ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش برنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیش از ظهر چهارشنبه در این مراسم به فعالیت ۴۵۰ امدادگر در طرح امداد و نجات نوروزی خبر داد.

بهرام غیبی با اشاره به استقرار امدادگران در ۲۰ پایگاه جاده ای به ضرورت مشارکت تمامی دستگاه ها جهت کاهش تلفات تصادفات جاده ای تاکید کرد

وی با یادآوری وقوع حوادث مختلف از جمله سانچی، هواپیمای یاسوج، زلزله کرمانشاه و تصادفات ادامه داد: این حوادث نشان می دهد باید بحران را پذیرفته و برنامه ریزی مستمر برای کاهش آن داشته باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یکی از مهمترین بحران ها را تصادفات جاده ای برشمرد و بیان داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در جاده های کشور جان خود را از دست دادند که به عبارتی مرگ ۴۶ نفر در روز است.

غیبی تاکید کرد: در خود استان اردبیل نیز در ۹ ماهه امسال ۱۱۸ نفر کشته داشتیم که البته به نسبت مدت مشابه سال گذشته با کاهش همراه است.

وی افزود: هر چند اردبیل جزو سه استان با کاهش تصادفات در ۹ ماهه امسال بوده اما تداوم کاهش مورد تاکید است و در وضعیت فعلی نیز هر دو روز یکبار یک شهروند اردبیلی جان خود را در جاده ها از دست می دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همچنین به تجهیز امکانات این مجموعه جهت امدادرسانی در حوادث اشاره کرد و بیان داشت: به جرئت می توان گفت هیچ تجهیزاتی در سطح دنیا نداریم که مشابه آن در اردبیل موجود نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز