مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

۱۶عملیات اطفاء حریق در شب چهارشنبه پایان سال

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۸۸۷۰۸
۱۶عملیات اطفاء حریق در شب چهارشنبه پایان سال
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از حضور آتش‌نشانان این سازمان در 16عملیات اطفاء حریق در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ابوالفضل ذوالقدر"، مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: نیروهای عملیاتی این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال در 16عملیات اطفاء حریق مربوط به این مراسم حضور داشتند.

ذوالقدر افزود: در روز گذشته آتش نشانان شهر قزوین در 40عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر شدند که 16مورد از این حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه پایان سال و در ساعات برگزاری این مراسم بود.

وی عمده حوادث شب چهارشنبه آخر سال را مربوط به آتش سوزی سطل های مکانیزه زباله، ضایعات چوب، لاستیک و درخت عنوان کرد.

ذوالقدر با اشاره به کاهش 36درصدی میزان حوادث چهارشنبه پایان سال در مقایسه با سال 1395 افزود: خوشبختانه در شب چهارشنبه پایان سال حوادث مهمی که آتش نشانان در آن به انجام عملیات گسترده خاموش کردن آتش و امداد و نجات بپردازند به سامانه 125آتش نشانی اعلام نشد و این مهم نشان از افزایش فرهنگ ایمنی شهروندان و برگزاری مراسمی کم خطر در شهر قزوین دارد.

وی اطلاع رسانی مناسب رسانه های گروهی و همچنین مراقبت والدین از فرزندان خود و همکاری همه جانبه مسوولان آموزش پرورش و مدارس را از عوامل کاهش حوادث شب چهارشنبه پایان سال عنوان کرد.

این مسوول افزود: در مقایسه بین تعداد عملیات‌های اعزامی سازمان آتش نشانی قزوین در سال‌های گذشته متوجه کاهش 100درصدی حوادث سنگین و خسارتی می شویم که این امر نشان از ارتقاء فرهنگ ایمنی و موثر بودن اقدامات و تدابیر سازمان آتش نشانی، صداوسیما، آموزش پرورش، اورژانس، نیروی انتظامی و دیگر ادارات و ارگان‌ های مربوطه دارد.

ذوالقدر در پایان با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی با تشکر از عموم شهروندان درباره رعایت اصول و موازین ایمنی در شب چهارشنبه پایان سال ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده نیز هیچ گونه حادثه ای متوجه شهروندان نشود.

آتش نشانی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز