معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین خبر داد؛

تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک در سال جدید

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳:۴۵
کد خبر: ۶۸۸۷۱۵
تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک در سال جدید
معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین از تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "بهاره رحمانی" معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به منظور نرخ شهریه مهد‌های کودک در سال۹۷ طی نشست مشترکی با حضور مدیرکل بهزیستی استان قزوین، نماینده اداره کل صنعت و معدن، کارشناسان دفتر امور کودکان و نوجوانان، مدیر عامل کانون توسعه و همیاری مهد‌های کودک و نمایندگان مدیران مهد‌های کودک، تعیین شد.

رحمانی، اعلام کرد: تعیین نرخ شهریه مهد‌های کودک با توجه به شرایط حاکم در استان منجمله سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی صورت می پذیرد.

وی افزود: هر گونه خدمات در مهد کودک مانند جذب نیروی انسانی، ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی، ارتباط مستقیم با دریافت شهریه دارد و در پیش نویس شهریه سعی بر این است که وسع مالی قشر متوسط شهروندان استان لحاظ شود.

 این مقام مسوول ادامه داد: تعیین نرخ شهریه مصوب مهد‌های کودک بسیار حائز اهمیت است و پس از تائید نهایی توسط سازمان بهزیستی کشور و ابلاغ به استان، در کلیه مهدهای کودک لازم الاجرا می باشد و مهدهای کودک موظف به نصب شهریه در محل دید مراجعین می باشند.

رحمانی گفت: اخذ هرگونه شهریه مغایر با نرخ مصوب مهد‌های کودک و قبل از ابلاغ شهریه از سوی اداره کل بهزیستی استان، تخلف محسوب شده و توسط تیم بازرسی متشکل از کارشناس دفتر امور کودکان، حراست و بازرسی نظارت و پیگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: والدین گرامی می توانند، هرگونه اعتراض و شکایت را با کارشناس دفتر امور کودکان اداره کل بهزیستی به شماره 2-33236091مطرح کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز