استاندار همدان:

شهید همدانی باید در رویداد همدان ۲۰۱۸ به گردشگران خارجی معرفی شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰:۰۳
کد خبر: ۶۸۸۷۸۴
شهید همدانی  باید در رویداد همدان ۲۰۱۸ به گردشگران خارجی معرفی شود
استاندار همدان ساخت تندیس سردار همدانی را کاری با ارزش دانست و گفت: سردار حسین همدانی در رویداد همدان 2018 به گردشگران خارجی به عنوان اسطوره دفاع از وطن شناسانده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدناصر نیکبخت روز چهارشنبه در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حسین همدانی  گفت : باغ موزه دفاع مقدس مجموعه بی نظیری است که قابلیت معرفی بیشتر بعنوان اثر گردشگری را دارد.

وی خاطر نشان کرد: حضور 180 کشور جهان در همدان و نیز نشست 40 کشور آسیایی در جریان 2 رویداد بزرگ گردشگری، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع از میهن اسلامی و جنایت های استکبار و رشادت فرزندان غیور ایرانی به جهانیان است.

وی از مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش دفاع مقدس همدان خواست تا دیدار گردشگران خارجی از باغ موزه را در دستور کار قرار دهد.

نیکبخت با بیان اینکه ارزش سردار همدانی با شهادتش چندین برابر شده است، افزود: این سردار شهید خدمات ارزشمندی در طول عمرش ارائه کرد و پرورش یافتگان محضر وی انسان های بزرگی در کشور هستند.

وی شهید همدانی را قافله سالار دفاع از حرم دانست و گفت: همدانی معلم و دلاوری نمونه بود و امروز ایران اسلامی به واسطه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در جهان سرافراز است و آمادگی مقابله و ستیز با داعش با هر نام و نشانی را داریم.

نیکبحت به حفظ و صیانت از دلاوری شهدای مدافع حرم تاکید کرد و گفت: یکی از ماموریت های راهیان نور همین موضوع است و باید این مهم به عنوان یک اولویت دنبال شود.

سردارحسین همدانی جانشین قرارگاه امام حسین (ع) و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده اسبق سپاه محمد رسول الله (ص) تهران و از بنیانگذاران سپاه منطقه غرب به ویژه در استان های همدان و کردستان بود و از فرماندهان جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس به حساب می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز