‍ استاندار لرستان:

لرستان در فضای کسب و کار رتبه‌هاى آخر کشور را دارد

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۸:۳۰:۱۷
کد خبر: ۶۸۸۹۵۳
لرستان در فضای کسب و کار رتبه‌هاى آخر کشور را دارد
"سید موسی خادمی " برلزوم تبدیل شدن خرید محصولات داخل استان به فرهنگ واستفاده از محصولات داخل استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سید موسی خادمى در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هدف از برگزاری این نشست را بررسی مشکلات صنعت گران و واحدهای تولیدی استان عنوان کرد و اظهارکرد: برخی از مسائل مطرح شده نیاز به اصلاح قوانین در سطح ملی دارد و از حوزه اختیارات استانی خارج است.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر مشکلات واحدهای تولیدی باید خارج از استان تصمیم گیری و به صورت مکتوب به مراجع ذیربط ارسال شود،افزود: دیگر مسائل واحدهای مختلف صنعتی اعم از بحث‌های بانکی، دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ادارات که شامل اختیارات استانی بود تصمیمات لازم در راستای حل مشکلاتشان گرفته شد.

خادمی با تاکید بر برگزاری بیشتر این نشست‌ها با صنعت‌گران و تولیدکنندگان ،تصریح کرد: در این حوزه باید به مفاهیم مشترکی رسید تا همگی کمک کنیم مشکلات صنعت گران و کارآفرینان استان حل شود.

وی با اشاره به اینکه لرستان در فضای کسب و کار رتبه‌هاى آخر کشور را دارد، بیان کرد: در تابستان جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته وضعیت مناسب نبود اما خوشبختانه در پاییز امسال شرایط اقتصادى و رونق تولید بهتر شده است.

خادمی  با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بانک‌هاى استان نسبت به گذشته ،گفت: بانک‌ها در راستاى گرفتن وثیقه و دیگر اقدامات قانونی نسبت به واحدهاى تولیدى در برخى مشکلات تا خرداد سال آینده اقدام نکنند.

وی  با بیان اینکه خرید محصولات داخل استان باید به فرهنگ تبدیل شده و با بخشنامه و مصوبات مشکل آن برطرف نمى‌شود، افزود: بازاریابی محصولات در ادارات یکی از راه‌حل‌های مشکلات خرید محصولات استانى است و البته تولیدکنندگان باید این فرهنگ را از حوزه خود شروع کنند؛ براى تهیه مواد اولیه و برطرف کردن نیاز واحدهاى تولیدى از محصولات استانى خرید کرده تا زمینه‌ای براى تشویق و ترویج این فرهنگ شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز