استاندار در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی:

ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نماینده غیرت ملی اند/برزیل با فوتبالش در دنیا مطرح است

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۴:۰۳
کد خبر: ۶۸۹۰۴۹
ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نماینده غیرت ملی اند/برزیل با فوتبالش در دنیا مطرح است
عبدالمحمد زاهدی گفت: ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نماینده غیرت ملی اند و باید برای موفقیت آنها متحد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در مراسم تجلیل از هیات ها و قهرمانان استان قزوین که برای حضور در بازی های آسیایی2018 جاکارتا به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند از ورزشکاران به عنوان پیران جوانمرد و جوانمردان باغیرت یاد کرد و افزود: ورزشکارانی که از استان قزوین به بازی های آسیایی2018 جاکارتا اعزام می شوند نماینده غیرت ملی اند و باید برای موفقیت آنها متحد بود و تلاش کرد تا دست پر از این میدان بزرگ برگردند.

زاهدی ادامه داد: علیرغم اینکه سرخابی ها باهم رقابت دارند و در هر زمینه ای شاهد این رقابت هستیم ولی در مواقعی که پای منافع ملی در میان باشد استقلالی پرسپولیسی و پرسپولیسی استقلالی می شود تا موفقیت ملی شکل بگیرد.

وی ورزش را جزئی از زندگی دانست و افزود: ورزش امروزه جزئی از زندگی انسان است و ورزش همکانی علاوه سلامت،نشاط اجتماعی ایجادمی کند و ورزش قهرمانی هم غیرت ملی را تقویت می کند.

استاندار قزوین با تاکید بر اهمیت اهتزاز پرچم ایران در میادین ورزشی گفت: حمایت از ورزشکاران جهت تحقق این امر برایمان بسیار مهم است و نمی گذاریم جوانانمان برای ادامه ورزش خود به استان های دیگر بروند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه پای منافع ملی در میان است سال آینده کمک ها را به حوزه ورزش افزایش می دهیم.

استاندار قزوین با تایکد بر اهمیت ورزش در بحث دیپلماسی اذعان کرد: برزیل علیرغم اینکه صنعت خوبی ندارد با فوتبالش در دنیا مطرح است و این قضیه هم به سرمایه گذاری در ورزش کمک می کند و هم آنها می توانند دیپلماسی شان را با ورزش حل کنند.

وی با اشاره به ممانعت علیرضا کریمی کشتی گیر ایرانی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی گفت: همین کار این پهلوان ایرانی کشورمان را در جهان برندکرد و شاهد بازخورد مثبت آن در جهان بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز