طی مراسمی با حضور استاندار؛

از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین تجلیل شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۱:۰۱
کد خبر: ۶۸۹۰۶۰
از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین تجلیل شد
طی مراسمی با حضور استاندار و سایر مسوولان از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تجلیل از هیات ها و قهرمانان ورزشی استان قزوین که به اردوی تیم های ملی جهت حضور در بازی های آسیایی 2018جاکارتا دعوت شده اند شب گذشته و با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی نماینده مرم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، عباس علایی مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان قزوین، داودی رییس و مهدی عبدالرزاقی و سعید دقیقی و احد چگینی اعضای شورای شهر و درافشانی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و دیگر مسئولان در هتل ایرانیان برگزار شد.

در این مراسم استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هرکدام در سخنانی جداگانه بر لزوم حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی و ورزشکاران تاکید کردند.

تعدادی از روسای هیات های ورزشی قزوین به ارائه گزارش عملکرد از هیات خود پرداختند و خواستار حمایت مسوولان از ورزشکاران خود شدند.

رضا علیپور قهرمان سنگنوردی جهان به نمایندگی از ورزشکاران طی سخنانی خواستار توجه ویژه به معیشت و زندگی حرفه ای قهرمانان شد.

علیپور توجه به مسکن و اشتغال قهرمانان را از مهم ترین مواردی اعلام کرد که باید استاندار و مقامات ارشد استان در دستورکار خود داشته باشند.

در خاتمه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از روسای هیات ها و 54نفر از ورزشکاران و قهرمانان قزوینی که شانس حضور در بازی های آسیایی2018 جاکارتا را دارند تجلیل شد.

برخی از ورزشکاران به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی و یا مسابقات باشگاهی و ملی در این مراسم غائب بودند. 

تجلیل2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز