مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

رسانه ها تقویم کاری داشته باشند

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۷:۱۱
کد خبر: ۶۸۹۱۱۱
رسانه ها تقویم کاری داشته باشند
عباس علایی مقدم گفت: رسانه ها هم باید مانند اداره کل ورزش و جوانان قزوین تقویم کاری داشته باشند تا عملکردها در این حوزه شفاف سازی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عباس علایی مقدم" مدیرکل ورزش و جوانان قزوین صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با تاکید بر نقش بی بدیل رسانه های ورزشی در شکل گیری موفقیت ورزشکاران اظهار کرد: رسانه ها هم باید مانند اداره کل ورزش و جوانان قزوین تقویم کاری داشته باشند تا عملکردها در این حوزه شفاف سازی شود و خبرنگاران ورزشی به عنوان شریک این موفقیت ها بتوانند رویدادهای ورزشی استان را بدون کم و کاست پوشش دهند.

علایی مقدم از خبرنگاران ورزشی به عنوان سردمداران اطلاع رسانی یادوخاطرنشان کرد:بی شک رسانه های ورزشی در ثبت وقایع ورزشی نقش تاثیرگذاری دارند و چه بسا بسیاری از موفقیت های ورزشکاران و اقدامات اداره کل درصورت عدم حمایت و اطلاع رسانی بموقع آنها رخ نمی داد.

وی با اشاره به ایجاد آرامش در ورزش خاطرنشان کرد: اهداف کوتاه و میان و بلندمدت را در قالب شورای راهبردی پیگیری کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین ادامه داد:هدف گذاری اصلی اداره کل در قالب اهداف میان مدت حضور مقتدر و با تعداد زیاد نماینده در بازی های آسیایی 2018جاکارتا و المپیک 2020توکیو است و هدف گذاری بلندمدتمان هم این است که در بازی های آسیایی2022 و المپیک 2024حضور خوبی دشاته باشیم.

علایی مقدم با تاکید بر لزوم استعدادیابی از ورزشکاران از هم اکنون افزود: علاوه برآن باید برای المپیک نوجوانان هم برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم نمایندگان شایسته ای در این میدان داشته باشیم.

وی بر لزوم برنامه ریزی هیات ها برای بازی های فوق هم تاکید کرد و گفت: هیات های ورزشی باید برای این منظور برنامه داشته باشند تا در این زمینه موفق شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین تیمداری را مستلزم حمایت مسوولان ارشد استان دانست و افزود: فوتبال به عنوان ویترین ورزش هر استان قابل قیاس با سایر رشته ها نیست و حضور تیم کاسپین در لیگ دو را باید به فال نیک گرفت ضمن اینکه پتانسیل حضور در لیگ برتر در رشته های والیبال و فوتسال و... را داریم که امیدواریم زمینه برای این کار فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز