درخشش دونده لرستانی در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۱:۲۳
کد خبر: ۶۸۹۱۸۳
درخشش دونده لرستانی در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیا
تیم ایران با درخشش "مرتضی بیرانوند"دونده لرستانی و توانایی دیگر دوندگان توانست در مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی آسیایی (چین-۲۰۱۸)برسکوی سوم این مسابقات قراربگیرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛چهاردهمین دوره مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنجشنبه) 24 اسفندماه در گوئی یانگ چین برگزار شد و تیم ملی ایران موفق شد در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان با کسب  2 عنوان سومی تیمی به کار خود پایان دهد ومرتضی بیرانوند دونده استقامت لرستان نیز در این مسابقات  به مدال برنز آسیا دست یافت.

این ورزشکارلرستانی  که در ایران بعداز چندین انتخابی سخت و فشرده به عضویت تیم ملی جهت اعزام به این مسابقات  درآمددر رقابتی تنگاتنگ با دیگر دوندگان آسیایی  به  همراه تیم ملی بزرگسالان برسکوی سوم این مسابقات ایستاد تا مزد تلاشهای خود را بگیرد.

در این مسابقه که به طول 12 کیلومتر برگزار شد، محمد جواد صیادی به عنوان هفتمی انفرادی دست یافت. همایون همتی دوازدهم شد، جلیل ناصری با عنوان سیزدهمی از خط پایان گذشت، مرتضی بیرانوند و خلیل ناصری نیز به ترتیب به عنوان های شانزدهم وهجدهم انفرادی دست یافتند. به همین ترتیب، ملی پوشان تیم صحرانوردی بزرگسالان ایران با کسب منفی 36 امتیاز سکوی سوم چهاردهمین دوره از مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

همچنین تیم ژاپن با منفی  9 امتیاز قهرمان شد و تیم چین نیز با کسب منفی 19 امتیاز به  نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز