نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛

رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی پایان یافت

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۵:۰۳:۲۸
کد خبر: ۶۸۹۳۹۰
رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی پایان یافت
نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان رقابتهای بانوان استان با شرکت ۸۰ جودوکار از شهرستانهای مختلف در مشهد خبر داد.

 اعظم عمارلو در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این خبر، گفت: این رقابتها به مناسبت گرامیداشت روز مادر و بزرگداشت مقام زن با همت کمیته های بخش بانوان هیات استان صبح امروز جمعه ۲۵ اسفند ماه در سالن جودو استاد دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر مشهد برگزار شد.

وی افزود: ۸۰ بانوی جودوکار از شهرستانهای فریمان، درگز، گلبهار، تربت جام و ۷ تیم از باشگاه های چمران، ضربان، شهید باهنر، آستان قدس رضوی و بسیج مشهد در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

نایب رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: در رده سنی نونهالان که بیشترین شرکت کننده را داشت، حانیه محمدیان، مطهره حروی، فاطمه عباسی، زهرا پهلوان، مبینا خدابخش، ریحانه کریمی، هدیه صادقی، مرضیه دهقان و مبینا ثالث مقدم به ترتیب در اوزان ۲۴ تا ۶۳ کیلوگرم، مقام نخست را کسب کردند.

وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز مریم برزگر، فائزه پهلوان، فائزه براتی و فاطمه ادیب، مقام اول را به ترتیب در اوزان ۴۸، ۵۲، ۵۷ و ۶۳ کیلوگرم این مسابقات کسب کردند.

عمارلو گفت: رده سنی جوانان مسابقات نیز تنها در دو وزن انجام شد که در آن، الهه ذوافقاری مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم را بدست آورد و کیمیا آزموده هم در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم مقام اول رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

وی خاطر نشان کرد: در رده سنی بزرگسالان رقابتهای جودو بانوان خراسان رضوی نیز الهام ذوالفقاری، زینب رحمتی،محدثه سبحانیان و سارا آقایی در اوزان ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۷۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

 

نظر شما