آیت‌الله میرعمادی :

در سال جاری رویش‌های فراوانی در انقلاب اسلامی داشتیم / حضور جوانان در صحنه با روحیه انقلابی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۸۹۴۱۹
در سال جاری رویش‌های فراوانی در انقلاب اسلامی داشتیم / حضور جوانان در صحنه با روحیه انقلابی
نماینده ولی فقیه وامام جمعه خرم آبادگفت: در سال جاری رویش‌های فراوانی در انقلاب اسلامی داشتیم، حضور جوانان در صحنه با روحیه انقلابی، ایمانی و تعهد که مقام معظم رهبری با اطمینان خاطر اعلام داشتند که جوانان آگاه و بانشاط امروز آینده بهتری را برای کشور رقم می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم آباداظهار کرد: امروز مصادف با بمباران شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق است، در این روز رژیم بعث یکی از جنایات خود را با بمباران شیمیایی شهر حلبچه انجام داد.

وی افزود:  کشورهای غربی همچون آلمان و فرانسه بمب‌های شیمیایی را در اختیار عراق قرار داده و عراق نیز با بمباران شیمیایی حلبچه 5 هزار نفر را شهید و یا مجروح کرد وامروز نیز متاسفانه آمریکا به تروریست‌های سوریه بمب‌های شیمیایی داده تا آن‌ها از بمب‌ها استفاده کنند.

آیت الله میرعمادی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی با وجود ارائه اسناد و اثبات مبنی بر جنایت‌های آمریکا، تصریح کرد: این یک نمونه از رفتار دوگانه غربی‌ها نسبت به مسائل انسانی است.

وی با اشاره به روز شنبه 26 اسفندماه مصادف با سالروز ارتحال حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی ،خاطر نشان کرد: ایشان شخصیتی مهربان و اخلاقی ودوست‌داشتنی بود که مشاور خوبی برای امام راحل و یاری لایق و کاردان برای ایشان بودند وهمچنین در موفقیت‌های انقلاب نقش بسزایی داشتند و تا پایان عمر در خط ولایت ثابت‌قدم ماندند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد حمله به سفارت ایران در لندن از سوی یک گروه افراطی و تندرو که از طرفداران سیدصادق شیرازی و معروف به شیعه انگلیسی هستند، بودیم ،گفت: امروز چهره شیعه انگلیسی برملا شده است، این گروه به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تفرقه بین شیعه و سنی هستند.

وی اضافه کرد:  این گروه تحلیل‌های نادرستی از مبانی دینی و افکار شیعی دارند و پیروان شیعه انگلیسی اسلام آمریکایی را ترویج می‌دهند، همان اسلامی که امام بارها به آن هشدار دادند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه  این گروه توسط دستگاه امنیتی انگلیسی سازماندهی و حمایت شده و به‌دنبال پیاده‌کردن نقشه تفرقه‌افکنانه انگلیس هستند،ادامه داد: امروز چهره این گروه برای مردم روشن شده است؛ افکار و عقاید این گروه بسیار خطرناک است؛ این گروه با حمایت سرویس امنیتی انگلیس به دنبال سخن‌پراکنی علیه ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطر نشان کرد:  سال 96  سال پیروزی ملت ایران است چون  ملت ایران در سال 96 افتخارات و پیروزی‌های متعددی را برای خود ثبت‌وضبط کرده و از ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی جانانه دفاع کردند ومردم ایران در سال 96 مشارکت شکوهمند در انتخاب ریاست جمهوری داشتند به‌نحوی‌که 73 درصد مشارکت مردم ایران در این انتخابات کم‌نظیر بوده‌است.

امام جمعه خرم آباد گفت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی‌های متعدد امسال مانند شرکت در راهپیمایی‌‌های 9 و 13 دی و همچنین 22 بهمن حضوری باشکوه بود و موجب شگفتی دنیا شد.

آیت الله میرعمادی   بیان کرد: ملت ایران سه توطئه بزرگ را در سه ماه پایانی سال خنثی کردند؛توطئه منافقین و سلطنت‌طلبان در دی ماه، توطئه اغتشاش‌گران در بهمن ماه و بالاخره توطئه فرقه شیرازی در لندن و توطئه دراویش در تهران سه توطئه بزرگ بودکه توسط مردم ایران  خنثی شد.

وی با اشاره  به سالروز شهادت امام هادی(ع) در اولین روز نوروز،تاکید کرد: مردم همواره حرمت ائمه را داشته‌اند، به‌همین منظور سعی شود سال جدید با توسل به این امام همام و زیارت ایشان شروع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز