امروز؛

آخرین جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان‌غربی در سال ۹۶ به ریاست استاندار برگزار شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۹۴۵۰
آخرین جلسه کارگروه اشتغال آذربایجان‌غربی در سال ۹۶ به ریاست استاندار برگزار شد
ششمین و آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان در سال 96 برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  ششمین و آخرین جلسه کارگروه اشتغال استان در سال 96 صبح امروز به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد.

این جلسه با دستور کار بررسی و تصویب طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر استان برگزار شد و در نهایت با توافق و تصمیم اعضای کارگروه، مصوبات کمیته های فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر استان مورد تصویب قرار گرفت.

اعتبارات تخصیصی برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر استان به ترتیب 63 میلیارد و 303 میلیارد تومان است که با دستور استاندار آذربایجان غربی مقرر شد بانک های عامل تا تیر ماه سال 97، نسبت به پرداخت این تسهیلات به طرح های مصوب کارگروه اقدام نمایند.

شهریاری تاکید کرد: بانک های عامل به هیچ عنوان نباید طرح هایی که در کارگروه اشتغال مصوب و به بانک ها جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند را رد کنند.

وی گفت: در پایان فروردین ماه 97 عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات در دو بخش اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم آمادگی کافی دستگاهها برای سفرهای نوروزی و تنظیم بازار شب عید تاکید کرد.

شهریاری همچنین گفت: امیدواریم در سال جدید با همکاری و جدیت بیشتر دستگاههای اجرایی استان شاهد رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گزارشی از روند اجرای برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر استان ارائه کرد.

نقی زاده افزود: کل اعتبار استان در برنامه اشتغال پایدار روستایی و عشایری 480 میلیارد تومان است که از میزان تاکنون 168 میلیارد تومان ابلاغ و 63 میلیارد تومان نیز وصول شده است.

وی کل اعتبار استان در برنامه اشتغال فراگیر را نیز 701 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون 303 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز