"کیانپور " مطرح کرد:

توجه به صنعت دورود یکی از مطالبات ما در استیضاح وزیر بود

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۱:۴۳
کد خبر: ۶۸۹۵۵۷
توجه به صنعت دورود یکی از مطالبات ما در استیضاح وزیر بود
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دوروددر آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مجید کیان پور در گفت وگو با رسانه ها در خصوص سفر روز جمعه استاندار لرستان به دورود و ازنا اظهار کرد: استاندار با حضور در شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه‌تمام و مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند و به‌صورت میدانی از آن‌ها بازدید می‌کنند که این حضور جای تقدیر دارد.

وی افزود: روز جمعه  از یک کارخانه ساخت لوله بازدید شد که تجهیزات آن نصب‌شده و به‌زودی وارد چرخه کار می‌شودکه در این کارخانه ۶۰ تا ۷۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

کیانپور تصریح کرد:  همچنین از بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود بازدید داشتیم که ۲۳ تخت در بخش «آی سی یو» آن ایجادشده و این موضوع کمک خوبی به توسعه بخش خدمات درمانی دورود می‌کند ودر بخش اورژانس این بیمارستان نیز دو هزار مترمربع زیربنا احداث‌شده است.

 وی از  کلنگ  زنی احداث  بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی دوروددر آینده نزدیک  با حضور وزیر بهداشت خبردداد وگفت:این بیمارستان در ۱۳ هکتار و بااعتبار ۶۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

کیانپور خاطر نشان کرد: همه شهرستان دورود را به‌عنوان یک منطقه صنعتی می‌شناسند و تلاش‌های بسیاری برای احداث فاز ۴ سیمان دورود شده است ؛جلساتی را در این رابطه با وزیر و مدیر هلینگ «شستا» داشته‌ایم و پیگیری‌های هفتگی را در دستور کارداده ایم.

وی در بخش دیگری از گفته های خود بیان کرد:  یکی از مطالبات ما در استیضاح وزیر نیز توجه به این صنعت در دورود بود لذا  امیدواریم فاز ۴ سیمان دورود در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد اجرایی شود.

این نماینده  ادامه داد: در مورد کارخانه فارسیت دورود نیز اگر درگذشته به‌جای صرف هزینه‌های ۴۰ میلیاردی برای تعدیل نیروها یک خط تولید جدید ایجاد می‌شود امروز این کارخانه دچار معضل نبود، ادامه داد: چند سرمایه‌گذار برای فارسیت، لاستیک‌سازی و تراورس اعلام آمادگی کرده‌اند همچنین  استاندار لرستان نیز موافقت کرده‌اند تراو رس موردنیاز راه‌آهن دورود- خرم‌آباد از کارخانه دورود پیش‌خرید شود که این دستور اقدام خوبی است که به فعالیت این صنعت در دورود کمک می‌کند.

کیانپور از احداث شهرک گلخانه‌ای در دشت سیلاخور خبرداد وافزود:  ۸۰ هکتار اراضی در این حوزه استعدادیابی شده و ۴۲ هکتار زمین برای احداث گلخانه اختصاص داده‌شده است همچنین اجرای پروژه کمربندی دورود که یکی از مطالبات مردم این شهرستان است    ۱۲ کیلومترطول دارد  که ۸ کیلومتر آن آماده آسفالت است به طوریکه این پروژه قابلیت بهره‌برداری کامل در سال ۹۷ را دارد.

 

نظر شما