مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری :

۲۷۰۰ تخت اقامتی در استان برای نوروز ۹۷ آماده شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۸:۵۲
کد خبر: ۶۸۹۵۶۶
۲۷۰۰ تخت اقامتی در استان برای نوروز ۹۷ آماده شد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آماده شدن 2 هزار و 700 تخت اقامتی در استان برای میزبانی از مسافران نوروزی سال 97خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهمن عسگری سوادجانی گفت :امکان اسکان 5 هزار نفر در مدارس و آموزشگاه های آموزش و پرورش استان فراهم شده است.

وی با اشاره به راه اندازی 160 خانه مسافر در استان تصریح کرد: این خانه های مسافر در شهرستانهای سامان، کیار، اردل و لردگان میزبان مسافران نوروزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود 12 روستای هدف گردشگری در استان، نقش آن را در جذب گردشگران موثر دانست و گفت: روستاهای هدف گردشگری ضمن برخورداری از بافت تاریخی، دارای آداب و رسوم و سنن ویژه خود هستند که می تواند برای هر گردشگری جذاب و قابل توجه باشد.

عسگری سوادجانی افزود: روستاهای یاسه چای، هوره، سوادجان و چلوان در شهرستان سامان، روستاهای سرآقاسید و دیمه در شهرستان کوهرنگ، روستای دستگرد و دزک در شهرستان کیار، ده چشمه در شهرستان فارسان، آورگان در شهرستان بروجن و روستای آتشگاه در لردگان از جمله روستاهای هدف گردشگری استان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه نوروزگاه، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، اهدای بسته های فرهنگی و توزیع کتابچه سفر از دیگر برنامه های استان برای نوروز 97 است.

چهارمحال و بختیاری با دارا بودن بیش از 450 جاذبه طبیعی، تاریخی و بوم گردی در نوروز میزبان میزبان تعدادی از مسافران کشور است.

نوروز سال گذشته بیش از یک میلیون مسافر وارد چهارمحال و بختیاری شد که بخشی از این مسافران نوروزی در استان در شبهای نوروزی اقامت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز