ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۵:۵۵
کد خبر: ۶۸۹۵۹۸
ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز
کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز پذیرای کتاب‌دوستان و اهل دانش و پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، ساعت کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی در ایام تعطیلات نوروز را اعلام کرد و گفت: تالارهای قفسه باز آقایان و بانوان و تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی بجز روز 29 اسفند ماه سال جاری و روزهای اول و سیزدهم فروردین ماه 97، در ایام تعطیلات نوروز، از ساعت 8:15 تا 18:45 دقیقه، پذیرای کتاب‌دوستان است.

وی به ساعت کار کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم‌السلام اشاره کرد و افزود: کتابخانه جامع گوهرشاد (کتابخانه تخصصی اهل بیت علیهم‌السلام)در این ایام به صورت شبانه‌روزی به آقایان ارائه خدمات می‌کند که این کتابخانه نیز در روز 29 اسفند ماه سال جاری و روزهای اول و سیزدهم فروردین ماه 97، تعطیل می‌باشد.

قوی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز، روزهای جمعه شش کتابخانه آیت الله شیخ مجتبی قزوینی و شیخ هاشم قزوینی، مسجدالرضا(ع)، امام صادق(ع)، مسجد پیغمبر(ص) و مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) از ساعت 9 صبح الی 19 ارائه خدمات دارند.

رئیس روابط عمومی این سازمان تصریح کرد: از میان کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد، تنها مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) در ایام تعطیلات نوروز، پذیرای هردو گروه بانوان و آقایان در منطقه خواجه‌ ربیع مشهد است.

قوی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات و ساعات کار کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با شماره تلفن 32232004- 051 تماس حاصل نموده و یا به وب‌سایت این سازمان به نشانی library.aqr.ir  مراجعه نمایند.

گفتنی است که کتابخانۀ مرکزی آستان ‌قدس رضوی، با زیربنای بیش از 28 هزار و 800 مترمربع فضای فرهنگی و مطالعاتی و بهره‌مندی از 51 کتابخانۀ وابسته و تخصصی در سراسر کشور، بیشترین اعضای کتابخانه‌ای را در سطح کشور به خود اختصاص داده است و با ده قرن سابقه، یکی از قطب‌های مطالعاتی و فرهنگی منطقه به شمار می‌رود. این کتابخانه، سالانه میزبان گروه زیادی از دانشجویان، طلاب، پژوهشگران داخلی و خارجی و زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام است.

 

نظر شما