تشدید نظارت بر اماکن ورزشی در سال ۹۷

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۹:۲۵
کد خبر: ۶۸۹۹۵۵
تشدید نظارت بر اماکن ورزشی در سال ۹۷
سال آینده تیم های بازرسی بیشتری بر فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بر اساس اعلام هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضـوی در ســال۹۶ از بیش از ۵۰۰ باشگاه ورزشــی بازرسی شـده و بـرای ۹۰ درصد باشگاه‌ها اخطار پلمب اولیه جهت برطرف کردن نواقص و رعایت استاندارد ها صــادر شـده است؛ همچنین از تمدید مجوز فعالیت باشگاه های متخلف تا زمان برطرف کردن نواقص جلوگیری شـده اســت.

محمدرضا گلدوزیان در این خصوص اظهار کرد: در ســال۹۷ با عضویت قاضی بخشی محبی، معاونت دادستان مشهد در ستاد نظارت بر اماکن ورزشی، به عنوان دبیر این ستاد و حضور بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بنا شده تا با افزایش تیم های بازررسی نظارت بیشتری بر فعالیت باشگاه های ورزشی انجام پذیرد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تامین بستر‌های مورد نیاز و حمایت خوب همواره پشتیبان ما برای تامین امنیت مردم و سالم سازی باشگاه‌های ورزشی بوده است و با این همکاری خوب هم اکنون در سطح شهر مشهد و استان نظارت خوبی بر باشگاه‌های ورزشی وجود دارد.

گلدوزیان خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ برنامه‌ای جدی برای افزایش آمار بیمه ورزشکاران داریم و در این راستا با باشگاه‌های متخلف به صورت جدی برخورد می‌شود. همچنین با اطلاع رسانی در خصوص فواید کارت بیمه ورزشی در نظر داریم تا اقبال بیشتری برای ثبت نام بیمه ورزشی در بین ورزشکاران و مراجعین به اماکن ورزشی ایجاد کنیم.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در سال گذشته تمامی مطالبات بیمه ورزشکاران در سطح استان پرداخت شده و مطالبات شهرستان‌ها هم تسویه شده است. امیدوارم در سال ۹۷ با ایجاد فرآیند ثبت نام الکترونیکی بیمه ورزشی بتوان گامی بلند در راستای ارتقا تعداد بیمه شدگان ورزشی که سبب ایجاد امنیت و سلامت ورزشکاران و مراجعین به اماکن ورزشی خواهد شد برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز