دیداری که برای همه مازنی‌ها حساس است

خونه‌به‌خونه - گل‌گهر با چاشنی جادو و‌ جمبل!

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۹۰۰۳۷
خونه‌به‌خونه - گل‌گهر با چاشنی جادو و‌ جمبل!
عصر فردا آخرین دیدارهای لیگ آزادگان در سال جاری برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و‌هشتم، خونه‌به‌خونه در بابل از گل‌گهر سیرجان میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ در ادامه دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان، عصر فردا خونه‌‌به‌خونه در حالی از گل‌گهر سیرجان میزبانی خواهد کرد که دیدار دو تیم در بازی رفت حواشی زیادی را به همراه داشت.

در اواسط دیدار رفت دو تیم، عکاس خونه‌به‌خونه و یکی از مربیان گل‌گهر با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که در کمتر از چند ساعت خبری در خصوص جادوگری یکی از این تیم‌ها به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد. بعدها یکی از کارگران ورزشگاه گل‌گهر به استفاده از پودرهای خاص و حتی ادرار کودک برای جادو و‌ جمبل و حتی از بین بردن آن، پشت دروازه‌ها پرده برداشت و در نهایت این موضوع با محرومیت چند نفر از مدیران گل‌گهر خاتمه یافت ولی سیرجانی‌ها هیچ‌وقت این اتهام را نپذیرفته و بارها تیم مقابل در آن بازی را زیر سوال بردند.

 تمام اینها در حالی است پس از آن دیدار، که اولین بار بود بحث جادوگری در این فصل لیگ آزادگان مطرح می‌شد، بابلی‌ها یک‌بار دیگر در بازی برابر نفت مسجدسلیمان نیز با حواشی مربوط به جادوگری مواجه شدند که هیچ‌گاه این پرونده و اتهامی که به آنها وارد شده بود، پیگیری نشد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا یکی از آخرین دیدارهای لیگ آزادگان در سال ۹۶ بدون حاشیه به پایان می‌رسد یا خیر؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز