رییس سازمان میراث فرهنگی کشور:

کمپ گردشگری فدک ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اکو کمپ در استان قزوین است

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶:۵۵
کد خبر: ۶۹۰۲۲۰
کمپ گردشگری فدک ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اکو کمپ در استان قزوین است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدید از منطقه نمونه گردشگری باراجین بر ظرفیت بی‌ نظیر این مجموعه برای توسعه گردشگری و طبیعت گردی در استان تاکید کرد.

به گزراش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی اصغر مونسان" معاون رییس جمهور و رئییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و محمد فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور عصر یکشنبه 27اسفند96 به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی وارد استان قزوین شدند و با همراهی زاهدی استاندار قزوین، حضرتی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و جمعی از مسوولین استان ضمن ادای احترام به گلزار شهدای گمنام، از منطقه نمونه گردشگری باراجین، کمپ گردشگری فدک و ایستگاه‌های امداد و نجات مستقر در عوارضی قزوین بازدید کرد.

دکتر مونسان در بازدید از کمپ گردشگری فدک، با اشاره به آغاز فعالیت ستاد هنماهنگی خدمات سفر کشور گفت: ۱۹دستگاه اجرایی از دو ماه پیش با هماهنگی کامل در تلاش هستند تا ایام خوبی را برای مردم در تعطیلات نوروزی رقم بزنند و بیش از ۵۰۰هزار نفر در طرح نوروزی مشارکت دارند.

وی توسعه بوم‌گردی در کشور را از رویکردهای مهم سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد و افزود: ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کشور ظرفیت جدیدی را برای رشد و رونق اقتصادی روستاها ایجاد کرده و توانسته در کنار اشتغالزایی شرایط بسیار خوبی را برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران مهیا کند و در ایام نوروز نیز ۶۰۰مجموعه بوم گردی آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی هستند که امیدواریم با فراهم آوردن این امکانات بتوانیم سفری ارزان همراه با رضایتمندی را برای مردم محقق نماییم.  

دکتر مونسان یادآور شد: در کشور ایران بناهای تاریخی زیادی وجود دارد و بسیاری از آنها طی سال‌های گذشته بلااستفاده باقی مانده و تخریب شده‌اند که تبدیل آنها به اقامتگاه و هتل علاوه بر افزایش ظرفیت اقامتی کشور در رشد و توسعه گردشگری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون رییس جمهور با اشاره به آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از مسافران نوروزی تصریح کرد: منطقه نمونه گردشگری باراجین با ۱۴۰۰هکتار فضای بی نظیر برای طبیعت گردی، فرصت بسیار خوبی را برای توسعه گردشگری و ایجاد اکو کمپ در استان قزوین فراهم آورده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از آمادگی 400موزه و سایت موزه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد گفت: امیدوارم در ایام تعطیلات نوروز مردم و گردشگران سفر را تنها با هدف رسیدن به مقصد آغاز نکنند و از برنامه‌های متنوعی که در طول مسیر پیشی بینی شده لذت ببرند.

معاون رییس جمهور در پایان سفر خود به استان قزوین از ایستگاه موقت امداد و نجات نوروزی مستقر در محل عوارضی قزوین بازدید و در گفت‌وگو با کارکنان جمعیت هلال‌ احمر مستقر در ایستگاه‌های نوروزی با آرزوی سالی خوش و بابرکت برای آنان از خدمات و تلاش این افراد فداکار تقدیر کرد.

مونسان همچنین با مسافرانی که در عوارضی قزوین حضور داشتند گفتگو کرد و آنها را به آرامش و صبوری در سفر دعوت نمود و از آنان خواست تا نکات ایمنی را در طول مسیر رعایت کنند.

46

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز