مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین افزایش دو برابری یافت

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۰:۴۰
کد خبر: ۶۹۰۲۲۶
سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی قزوین افزایش دو برابری یافت
خانپور گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 118قرار داد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین منعقد شده که این میزان در سال گذشته 62قرارداد بوده است.

به گزارش خبر گزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا خانپور" مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اعلام این خبر افزود: رشد دو برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان قزوین می باشد.

وی اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی: تولید -  اشتغال  و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب 118متقاضی سرمایه گذاری به میزان 79هکتار در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو برابر رشد داشته است.

رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان به تفکیک زمین های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک های صنعتی  کاسپین 2(آبیک )، لیا، کاسپین و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان واگذاری ها را تا بیست و هفتم اسفندماه به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان گفت: بیش از 70واحد تولیدی و طرح صنعتی، نیمه فعال و راکد در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال پایدار جوانان با انجام فرایند نقل و انتقال به متقاضیان جدید واگذار شده است.

تاکنون یک هزار 343قرارداد در شهرکها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 860واحد تولیدی با سرمایه گذاری 23هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال  بالغ بر 25هزار 500نفر را فراهم نموده است.

 

 

نظر شما