سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

طرح «اتوبوس کتاب- یار مهربان» در آستانه نوروز اجرا می شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۵:۵۸
کد خبر: ۶۹۰۲۲۹
طرح «اتوبوس کتاب- یار مهربان» در آستانه نوروز اجرا می شود
در افشانی: اجرای طرح «اتوبوس کتاب – یار مهربان» ویژه نوروز97 با هدف ایجاد فضایی پرنشاط در سطح شهر قزوین و آشنایی با فرهنگ و تاریخ کهن شهر قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،" درافشانی" با اعلام این خبر افزود: «اتوبوس کتاب - یار مهربان» از جمله برنامه های شهرانه نوروزی  سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که از 26اسفند سال جاری تا 15فروردین 97در سطح شهر قزوین اجرا می شود.

وی اضافه کرد: قصه گویی، نمایش عروسکی، فروش کتاب، مطالعه کتاب، کارگاه های آموزشی، اهدای کتاب و بازی های فکری از جمله برنامه های اتوبوس کتاب است که صبح ها و عصرها در شهر قزوین اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این طرح 26 و 27اسفند ماه در جاده سلامت، 28 و 29اسفند ماه در خیابان ولی عصر (عج)، دوم و سوم فروردین 97 در سبزه میدان، چهارم و پنجم فروردین 97 در میدان مینودر (ورودی شهر)، ششم و و هفتم فروردین ماه در بوستان ملاخلیلا، هشتم و نهم فروردین ماه در بوستان رز (راه آهن)،10 و 11فروردین 97ماه در خیابان نواب (بوستان شهید بابایی)، 12 و 13 فروردین97 در بوستان فدک و 13 و 14فروردین ماه بوستان ملت اجرا می شود.

درافشانی افزود: ایجاد فضایی پرنشاط در سطح شهر قزوین و آشنایی با فرهنگ و تاریخ کهن شهر قزوین از جمله اهداف اجرای این ویژه برنامه به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز