معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

مسئولان دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با رسانه ها هستند

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷:۴۳
کد خبر: ۶۹۰۲۵۴
مسئولان دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با رسانه ها هستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تدوین سند امنیت غذایی ضامن حفظ و افزایش سلامت مردم این استان است و به عنوان راهبردی اولویت دار و مهم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد.

 به گزارش برنا از اراک ، فتح الله حقیقی  در جمع اصحاب رسانه استان مرکزی، افزود: 6 کمیته تخصصی به منظور پیگیری مولفه های این سند تشکیل شده و تدوین آن با جدیت در دست انجام است.

وی ادامه داد: دسترسی به غذای سالم و نظارت اصولی برچرخه تولید از مزرعه تا سفره، محوریت سند امنیت غذایی استان مرکزی است و تا موضوعاتی همچون الگوی زیستی، رفتار غذایی و خودمراقبتی در جامعه نهادینه نشود، نمی توان به اهداف سلامت دست یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: سهم هر دستگاه متولی در حوزه امنیت غذایی در سند استانی مشخص شده و رسانه ها نیز باید در تدوین و اجرایی شدن این مقوله مهم به یاری مسئولان بشتابند و نقد و نظرهای سازنده خود را مطرح کنند.

وی بیان کرد: سلامت مقوله ای پیچیده و مهم است که حفظ و توسعه آن به تنهایی از عهده دانشگاه علوم پزشکی خارج است و در این راستا باید با تقویت فرهنگ سازی و گفتمان خودمراقبتی در لایه های اجتماعی به بهبود شاخص های سلامت کمک کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در پنج سال فعالیت خود موفقیت های چشمگیری در راستای گسترش فضای درمانی در نقاط مختلف استان داشته و انتظار می رود رسانه ها ضمن انتشار این عملکرد، نیازهای مردم را نیز در حوزه سلامت منعکس کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: تشکیل خانه احزاب به عنوان یکی از برنامه های مهم مدیریت ارشد استان در سال آینده تعریف شده چرا که بهره گیری از ایده ها ی نمایندگان احزاب و فراهم کردن زمینه مشارکت جویی موثر آنان در امور، ضروری است.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با رسانه های مختلف هستند و باید عملکرد دستگاه خود را از طریق رسانه ها برای مردم تشریح و تبیین کنند.

حقیقی ادامه داد: مسئولی که با رسانه ها ارتباط ندارد جوهره مدیریتی ندارد و اعتقاد راسخ حلقه مدیریتی استان در ارتباط موثر با رسانه و مردم است.

در این آیین از نمایندگان اصحاب رسانه استان که در برنامه های دهه فجر تلاش داشتند، تجلیل شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز