استاندار قزوین در برنامه بی حاشیه خبرداد ؛

اجرای طرح متروی هشتگرد به قزوین آغاز می شود

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۹۰۶۸۸
اجرای طرح متروی هشتگرد به قزوین آغاز می شود
زاهدی در برنامه بی حاشیه:موافقت مسئولان برای اجرای طرح متروی هشتگرد به قزوین اخذ شد و امیدواریم سال ۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در برنامه بی حاشیه سیمای مرکز قزوین با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات استان در سال 96 بیان داشت:قزوین به ظاهر،استانی صنعتی است و در کشور هم با این عنوان شناخته شده است که برداشت جامع و دقیقی نیست.

وی افزود: قزوین علاوه بر صنعت،برخوردار از ظرفیت های کشاورزی،گردشگری ، فرهنگ و هنر و تاریخ و تمدن است

استاندار تصریح کرد: قزوین از نظر معرفی ظرفیت های گردشگری در سطوح کشوری،مظلوم و ناشناخته باقی مانده است

زاهدی با بیان اینکه"در قزوین به جای رقابت سالم سیاسی،شاهد نوعی گروه بندی سیاسی هستیم که در پیشبرد برنامه ها و اقدامات،محدودیت ایجاد می کند" در ادامه درخصوص عملکرد اقتصادی استان گفت:نرخ بیکاری استان از ۱۱/۶ درصد در سال ۹۵ به ۱۰/۱ درصد در سال ۹۶ کاهش یافته است که ۱/۸ درصد از میانگین کشوری پایین تر است

وی عنوان کرد: در طول سه سال گذشته بیش از ۹۰۰ واحد تولیدی از تسهیلات بهین یاب استفاده کرده اند اما مشکل تولید صرفا با نقدینگی حل نمیشود.

استاندار اظهار داشت: امسال ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان صورت گرفت که بیش از ۲۰ هزار و ۳۰۰ شغل ایجاد شدکه ۱۰ هزار نفر بیمه شده جدید هستند.

زاهدی با بیان اینکه" مشکل صنعت صرفا با نقدینگی حل نمی شود بلکه پیش و بیش از آن باید به بازسازی ماشین آلات و نوسازی تکنولوژی توجه کنیم." افزود: در سال جاری ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش های مختلف فعالیتی استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: سهم دولت از طرح خط انتقال آب سدطالقان به قزوین را از ۱۰ درصد به ۳۰ درصد افزایش دادیم که اجرای طرح را تسریع خواهد کرد.

استاندار تصریح کرد: مهمترین عاملی که می تواند اعتماد مردم بویژه جوانان را تقویت کند این است که باورکنند مدیران صادق هستند و به آنها دروغ نمی گویند.

وی افزود: شرط استفاده از جوانان در مدیریت ها طبق قانون محدود به استخدام دولتی است لذا باید از این ظرفیت در حوزه های غیردولتی بهره برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز