آیت‌الله نوری همدانی:

مردم و مسؤولان شعار سال را جدی بگیرند

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۱:۳۲
کد خبر: ۶۹۰۷۶۳
مردم و مسؤولان شعار سال را جدی بگیرند
یکی از مراجع تقلید با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب به نام حمایت از کالای ایران، از مردم و مسؤولان خواست شعار سال را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار عده‌ ای از زائران و مجاوران حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام از همه مسوولان و مردم خواست شعار سال را جدی بگیرند و گفت: همه باید کمک کنند تا این موضوع محقق شود .

وی توجه به معنویت را راه سعادت انسان دانست و افزود: توکل به خدا، ایمان به آخرت و داشتن تقوا عامل عزت است؛ مگر می‌شود کسی اتکا به خدا داشته باشد ولی چشم به قدرت غیر خدا داشته باشد .

این مرجع تقلید تاکید کرد: نمونه بارز این مهم امام راحل است که جز خدا کسی را ندید و فقط متکی به خدا بود و شرق و غرب را سرجای خود نشاند و عظمت اسلام را بر اساس مکتب اهل‌بیت علیهم السلام برگرداند.

وی با اشاره به شهادت امام هادی علیه السلام اضافه کرد: مردم ایران دل‌داده اهل‌بیت(ع) هستند و از این نظر مورد تکریم پیامبر قرار گرفتند.

آیت‌الله نوری همدانی انقلاب اسلامی را برگرفته از اندیشه امام هادی(ع) و اهل‌بیت(ع) دانست و بیان کرد: مسؤولان و مردم این عزت را در مقابل مستکبرین حفظ خواهند کرد و مثل 40 سال گذشته دشمن را سرجای خود خواهند نشاند .

وی وحدت و انسجام را رمز عبور از مشکلات دانست و یادآور شد: هر کسی با هر عنوانی اختلاف افکنی کند و آب در آسیاب دشمن بریزد و خوراک تبلیغات برای دشمنان نظام درست کند، مرتکب گناه شده است.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: انتقاد سازنده عامل پیشرفت است و مسؤولان با سعه صدر انتقادپذیر باشند و همه امور را با ولایت فقیه هماهنگ کرده و مطمئن باشند پیروزی و موفقیت با ملت ایران است و خدمت به این مردم را برای خود توفیق از جانب خدا بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز