"پیام نوروزی" نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی :

دکتر بیرانوندی : روزی فرا برسد که شرمنده جوانان عزیز جویای کار لرستان نباشیم

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۱:۴۶:۵۲
کد خبر: ۶۹۰۸۹۴
دکتر بیرانوندی :  روزی فرا برسد که شرمنده جوانان عزیز جویای کار لرستان نباشیم
دکتر محمد بیراوندی درپیامی نوروزی سال 1397 را به مردم لرستان وحوزه انتخابیه خرم آباد وچگنی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛درمتن پیام نوروزی نماینده مردم خرم آباد وچگنی آمده است:

″ یا محول الحول والاحوال ... ″

 به نام آفریدگار شادی‌ها و گره گشای گره‌ها

″ بیدار شو ای دل که جهان می گذرد

 وین مایه ی عمر رایگان می گذرد

در منزل تن مخسب و غافل منشین

کز منزل عمر کاروان می گذرد ″

جشن نوروز، فرجام سالی و آغاز سالی دگر است؛ انجامی شاد و آغازی شادتر نشان از نبوغ اندیشه ی ایرانیان دارد.

 با این که دلتنگ دیدار یکایک همتباران و همشهریان عزیزم هستم اما ناگزیرم با عرض شادباش خجسته نوروز باستان "از دور بوسه بررخ مهتاب" بزنم!

 سالی که گذشت، مردم ایران، لرستان و حوزه ی انتخابیه ام فراز و فرودها و تلخ و شیرین های فراوانی را دیدند و تجربه کردند، شرح این فصل را به مجالی دیگر وا می گذارم‌.

 سخت کوشیده ام که حال دیارم  به احسن الحال تبدیل شود،خروس خوان سحر برخواستم و با ستارگان به خانه برگشتم. هر ستاره برایم دعای خیری بود که شما مردم شهرم روشن کردید.به هر حال دراین طلایی هنگام چند نکته ضروری را یادآوری می شوم:

نخست نکته این که بودجه ی سال ۹۷ پس از کش و قوس های فراوان به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، مبلغ ۲۶ میلیارد تومان تملک دارایی، برای طرح های دارای ردیف ملی، که در اختیار دو نماینده خرم آباد و چگنی و... بود.

براساس حسن اعتماد فی مابین، جناب آقای ملکشاهی راد دیگر نماینده خرم آباد توزیع این اعتبار را به بنده واگذار کردند که به شرح زیر توزیع شد:

۱- بمنظور تعیین تکلیف نهایی قلعه فلک الافلاک ۸ میلیارد تومان دراختیار اداره ی کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان قرار دادیم، (۸ میلیارد نمایندگان، ۱۲ دولت و ۱۵ کمیسیون تلفیق)

۲- برای ساخت پل هوایی ورودی خرم آباد و ورودی دانشگاه ها و ایجاد راه برگشت مردم عزیز روستای کهریز مبلغ ۴ میلیارد تومان در اختیار دانشگاه لرستان قرار دادیم.(بدون سابقه)

۳- برای ساخت و تکمیل سد زیبا محمد ازنا مبلغ ۶ میلیارد تومان در اختیار اداره ی کل آب منطقه ای قرارگرفت.(بدون سابقه)

۴- برای ساخت سد مخملکوه به نیت سالم سازی و یکپارچه سازی آب شرب خرم آباد و رونق گردشگری مبلغ ۷ میلیارد تومان دراختیار اداره ی کل آب منطقه ای قرارگرفت.(بدون سابقه)

۵- برای تکمیل سد ایوشان مبلغ ۱ میلیارد تومان دراختیارآب منطقه ای قرار گرفت.(با سابقه)

 دوم نکته این که آغاز ساخت "سد بختیاری" هر چند دشوار بالاخره مراحل پایانی خود را طی می کند، ایجاد چندین هزار فرصت شغلی برای جوانان لرستانی ارمغان این سد خواهد بود.

نکته سوم اینکه طرح استخدام نیروهای "حق التدریس" (شاغلین، جامانده ها و بخشی از نیروهای نهضتی) در اولین هفته های سال جاری برای تصویب به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ایران خواهد رفت.

 نکته چهارم این که تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا نظام رتبه بندی فرهنگیان در پاییز سال ۹۷ اجرا شود.

نکته پنجم، ضمن اعلام حمایت از نگاه برنامه محور استاندار محترم جناب آقای دکتر خادمی و استقبال از تهیه ی برنامه ی توسعه ی چهارساله ی لرستان توسط ایشان و تیم همراه پیشنهاد می شود که همان گونه که در مجامع و محافل تاکید می ورزند، دستور فرمایند دستگاه های دولتی ازظرفیت و توانایی های مدیریتی بانوان و جوانان بیش از پیش استفاده کنند.

نکته ششم، دو پروژه بزرگ اشتغال زا را بطور جدی پیگیرم که خبر تکمیلی آن را به فرصت مناسب موکول میکنم.

 نکته هفتم، بنده ظرفیت نمایندگی را متعلق به همه مردم ایران به ویژه عزیزان حوزه انتخابیه ام دانسته و می دانم، هر که هر چه می داند و می تواند  بسم اله ...

 در پایان سخن آرزو می کنیم روزی فرا برسد که شرمنده جوانان عزیز جویای کار لرستان نباشیم.

نوروز فرخنده و خجسته پی را به همه‌ی هموطنان سربلند ایرانی (جوانان، مردان، زنان و کودکان) در هر کجای جهان، مردم شرافتمند لرستان و همتباران و همشهریان عزیزم تبریک و شادباش می گویم!

محمد بیرانوندی

نماینده ی مردم شریف خرم آباد، چگنی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز