استاندار خراسان رضوی خواستار گسترش و تقویت پویش های مردمی در جهت کاهش حوادث جاده ای شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۰:۱۸
کد خبر: ۶۹۰۹۱۵
استاندار خراسان رضوی خواستار گسترش و تقویت پویش های مردمی در جهت کاهش حوادث جاده ای شد
استاندار خراسان رضوی خواستار گسترش، تقویت و ادامه دار بودن فعالیت پویش های مردمی در جهت کاهش حوادث جاده ای شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا رشیدیان در حاشیه بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهید رضا قانعی زارع مستقر در مشهد، اظهار داشت: براساس آمارها سالانه تعداد زیادی از هموطنان ما بر اثر وقوع حوادث جاده ای محروح و یا جان خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در کشور یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است، تصریح کرد: اگر به آمارها حوادث رانندگی به خوبی دقت شود شاهد هستیم که در هرسال به اندازه یک حادثه طبیعی مانند زمین لرزه خسارت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زیادی گریبان گیر مردم و کشور می شود.

رشدیان معلولیت، از دست دادن سرپرست خانواده، آسیب های فرهنگی واجتماعی از جمله خسارت های حوادث و تلفات رانندگی در کشور دانست و افزود: فرهنگ سازی از طریق تشکیل پویش های مردمی در جهت ترویج رانندگی درست، رعایت قوانین و سفر ایمن تاثیر بسزایی در کاهش حوادث رانندگی و ترافیکی دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با تشکیل پویش ملی “بهرفت” و “نه به تصادفات جاده ای” در این زمینه پیشگام است، گفت: ما باید به سمت تقویت و گسترش این پویش های مردمی برویم تا در آینده شاهد کاهش جدی حوادث رانندگی باشیم.

رشیدیان با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی در مسیر تردد سالانه ۲۰ میلون زائر حرم رضوی قرار دارد، عنوان کرد: یکی از انتظارات ما از جمعیت هلال احمر این استان تقویت، گسترش و ادامه دار بودن این پویش مردمی است.

وی افزود: فعالیت فرهنگی نباید مقطعی باشد و بایستی این فعالیت ها را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز