در چهارمین روز سال جدید صورت گرفت؛

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۱۲ مصدوم حوادث رانندگی استان

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۴:۲۰
کد خبر: ۶۹۰۹۹۵
امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۱۲ مصدوم حوادث رانندگی استان
رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به وقوع 3 حادثه واژگونی خودرو در سه محور استان، گفت: نجاتگران هلال احمر به 12 مصدوم حوادث رانندگی خراسان رضوی امداد رساندند.

 حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد در تشریح این 3 عملیات امدادی اظهار کرد: در نخستین حادثه که ساعت 8 و 20 دقیقه صبح امروز شنبه 4 فروردین ماه اتفاق افتاد، واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در کیلومتر 50 محور سبزوار- شاهرود منجر به مصدومیت 4 سرنشین این خودرو شد.

وی با اشاره به اینکه برای امدادرسانی به این حادثه یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادی مهر سبزوار با 3 نیروی نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: 2 نفر از مصدومان این حادثه که دچار ترومای کتف و بازو شده بودند و 2 مصدوم دیگر توسط اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دومین حادثه صبح امروز را مربوط به واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 20 محور جغتای- جاجرم در ساعت 9 و 25 دقیقه عنوان کرد و گفت: 4 سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه 3 نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای شهید راه‌چمنی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر پس از تثبیت محل و مداوا سرپایی مصدومان، مصدومان را به اورژانس تحویل دادند.

گودرزی با اشاره به سومین حادثه که ساعت 9 و 50 دقیقه در کیلومتر 3 محور بجستان- فیض آباد رخ داد، گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند واژگون شد که 4 سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود:‌ 3 نجاتگر به همراه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادی ایستگاه راه آهن شهرستان بجستان به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام عملیات رهاسازی و تثبیت محل، به مصدومان حادثه امدادرسانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز