کشف بیش از ۱۱۴ کیلو مواد افیونی

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۸:۲۲
کد خبر: ۶۹۰۹۹۹
کشف بیش از ۱۱۴ کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 114 کیلو مواد افیونی در بازرسی از 2 دستگاه تریلی و کایمونت خبر داد.

سردار "قادر کریمی" در گفت و گو با خبرنگار برنا در مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر بارگیری محموله مواد افیونی با یک دستگاه خودرو تریلی از استان هرمزگان به مقصد مشهد در پوشش بار برنج موضوع در دستور کار تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: افسران زبده تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی روز گذشته تریلی حامل مواد مخدر را با دو سرنشین در ورودی شهر مشهد رد زنی و در اقدامی ضربتی آن را با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: پس از هدایت خودرو به ستاد مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از آن جاساز ماهرانه آن مقدار 54 کیلو و 300 گرم حشیش و 9کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.

سردار کریمی تصریح کرد: در عملیاتی دیگر نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد نیز با شناسایی یک دستگاه کامیونت حامل مواد افیونی در بازرسی از آن مقدار 51 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به توقیف خودروها خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز